سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان استعفا داد!

پس از گذشت یک‌سال از سرپرستی رضا صادقی در هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان، وی به‌دلیل بلاتکلیفی و برگزار نشدن مجمع انتخاباتی برای انتخاب رئیس، از سرپرستی هیئت ورزش‌های همگانی استعفا داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اوایل دی‌ماه سال گذشته بود که مجید رحیمی‌زاده با حکم سیدمحمد طباطبائی، مدیرکل وقت اداره ورزش‌وجوانان اصفهان، از سرپرستی هیئت ورزش‌های همگانی استان کنار رفت و شانزدهم دی‌ماه طی حکمی، رضا صادقی را به‌عنوان جانشین رحیمی‌زاده، بر مسند سرپرستی این هیئت قرار داد.

در شرایطی که طی این مدت، رضا صادقی از محل جدید ساختمان هیئت ورزش‌های همگانی رونمایی کرد و برنامه‌ها و رویدادهای مختلفی را به‌انجام رساند، اما هیچ اتفاق تاثیرگذاری از سوی فدراسیون و اداره ورزش‌وجوانان استان اصفهان برای این هیئت رقم نخورد تا کماکان بلاتکلیفی بیخ‌ریش اعضای آن باقی‌بماند.

طبق قانون و مصوبات وزارت ورزش‌وجوانان، در فدراسیون‌ها و هیئت‌های ورزشی، پس از گذشت سه‌ماه از سرپرستی هر شخص، باید اداره‌کل ورزش‌وجوانان استان با حمایت فدراسیون آن رشته، نسبت به ثبت‌نام کاندیداها برای پست ریاست و برگزاری مجمع انتخاباتی اقدام کند تا رئیس جدید مشخص شود و هیئت مربوطه به سر و سامان برسد.

با این‌وجود، چنین اتفاقی برای هیئت ورزش‌های همگانی رخ نداد و روال ثبت‌نام کاندیداها برای پست ریاست به‌درستی طی نشد تا مجمع پس از گذشت ۱۳ ماه همچنان برگزار نشود و همه‌چیز سرگردان و معلق پیش برود. طبق اطلاعات دریافتی خبرنگار ایمنا، شرایط به‌وجود آمده در نهایت منجر به استعفای رضا صادقی از سرپرستی هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان شده و او نیز عطای این هیئت را به لقایش بخشید.

باید دید در روزها و ماه‌های آتی تکلیف این هیئت در استان اصفهان چه خواهد شد و آیا فدراسیون ورزش‌های همگانی فکری به‌حال این هیئت رهاشده می‌کند یا اینکه مدیرکل اداره ورزش‌وجوانان برای سومین‌بار پیاپی شخص جدیدی را به‌عنوان سرپرست این هیئت معرفی خواهد کرد یا اینکه اوضاع بدتر از گذشته دنبال و در هیئتی که وظیفه تامین سلامت مردم را برعهده دارد آب از آب تکان نخواهد خورد.

کد خبر 637352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.