ذوب و سریک به دنبال شانس مجدد در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال زنان

تیم‌های خودروساز پیکان و سایپا با پیروزی در دور رفت مسابقات والیبال لیگ برتر زنان در یک قدمی فینال این رقابت‌ها قرار گرفتند و باید دید آیا در دور برگشت هم عملکرد قابل قبولی خواهند داشت که فینالیست شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال زنان ایران روز _سه‌شنبه یازدهم بهمن ماه_ با دو دیدار در شهرهای اصفهان و تهران پیگیری می‌شود.

در اولین دیدار ذوب‌آهن اصفهان در سالن ملت از ساعت ۱۳ میزبان پیکان تهران خواهد بود و باتوجه به اینکه شاگردان خمسه در نخستین بازی خود با نتیجه سه بر صفر شکست خوردند، در این دیدار تلاش خواهند کرد تا بر حریف پیروز شده و مشخص شدن تیم راه یافته به فینال را به مسابقه سوم بکشاند.

پیکان تهران هم که در مسابقه خانگی خود موفق به شکست اصفهانی‌ها شده است در مسابقه دور برگشت به دنبال تکرار این پیروزی و رسیدن به فینال است تا فرصت بیشتری برای ریکاوری و حضور در دیدار نهایی روز جمعه _بیست و یکم بهمن_ داشته باشد.

در دیگر مسابقه دور برگشت که در سالن فدراسیون برگزار می‌شود سایپا تهران به مصاف سریک گنبد خواهد رفت. شاگردان مریم هاشمی که در دیدار خارج از خانه موفق به شکست سه بر دو حریف شدند در این مسابقه به دنبال کسب یک پیروزی شیرین دیگر این بار در خانه هستند تا صعودشان به دیدار نهایی قطعی شود.

از سوی دیگر سریک گنبد که با امتیازاتی نزدیک و پس از ۱۵۸ دقیقه جدال مسابقه دور رفت برابر سایپا را واگذار کرده در این دیدار به دنبال انتقام و یافتن فرصت حضور در مسابقه سوم است تا شاید همچنان بتواند به راه‌یابی به فینال امیدوار باشد.

برنامه دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال زنان به شرح زیر است:

اصفهان، سالن ملت، ساعت ۱۳

۱- ذوب‌آهن اصفهان – پیکان تهران

تهران، سالن فدراسیون والیبال، ساعت ۱۳

۲- سایپا تهران – سریک گنبد

کد خبر 637334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.