استوری کنایه‌آمیز کامیابی‌نیا برای ساسان انصاری + عکس

هافبک پرسپولیس با انتشار یک‌ استوری بار دیگر به ساسان انصاری مهاجم فولاد کنایه زد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جمعه هفته گذشته دو تیم فوتبال فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران در چارچوب هفته هفدهم رقابت‌های لیگ‌برتر ایران به‌مصاف یکدیگر رفتند که این جدال را فولاد یک بر صفر برد، اما اتفاقات عجیبی در آن دیدار رخ داد که نتیجه آن پشت جنجال‌ها گم شد؛ درگیری‌های شدید درون و بیرون از زمین، فقط به زد و خورد جدی نکشید. ضربه‌پنالتی‌ای که به‌زعم پرسپولیسی‌ها به اشتباه توسط داور اعلام نشد باعث مصاحبه‌های تندی از سوی بازیکنان و کادرفنی دو تیم شد و هنوز که هنوز است نیز ادامه دارد.

ساسان انصاری، مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان در مصاحبه‌ای اظهار کرد: "برای من عجیب بود تا زمانی که در استادیوم حضور داشتیم، بازیکنان پرسپولیس در رختکن ماندند و بیرون نیامدند. من خودم جزو بازیکنانی بودم که مصاحبه کردم. مگر کمال رییس کمیته انضباطی است که برای خودش حکم می‌دهد؟ او یک‌بار دیگر حرف‌های خود را بشنود. من به کمال فقط یک توصیه می‌کنم که وارد دعوای بزرگترها نشود. مگر مردم اهواز قاتل هستند که فرجی این‌طور به آنها توهین می‌کند و می‌گوید والله اگر داور پنالتی می‌گرفت، زنده از شهر ما خارج نمی‌شد؟ اهوازی‌ها و هوادارنمان خط قرمز ما هستند."

در ادامه کمال‌الدین کامیابی‌نیا در پاسخ به صحبت‌های مهاجم فولاد گفت: "آقای انصاری افاضات کرده است که به کار بزرگتر دخالت نکنم، اما متوجه نمی‌شوم که چرا خودش دخالت کرده است؟ ساسان جان خوب گفتی و از تو هم به عنوان بزرگ‌تر تو می‌خواهم در کار بزرگ‌ترها دخالت نکنی و سرت در کار خودت باشد. شما هم که به‌طور قطع بزرگ‌تر از من نیستی، پس به حرفی که می‌زنی احترام بگذار و به‌دنبال این نباش که حرف‌های دیکته‌شده را بدون فکر کردن درباره آن به زبان بیاوری."

مهاجم فولادی‌ها که مدت کوتاهی با کامیابی‌نیا هم‌تیمی بود دوباره به حرف‌های وی واکنش نشان داد و خاطرنشان کرد: "به‌طور قطع تو را در حد خودم نمی‌دانم و خودت هم می‌دانی که در حد من نیستی. برای اینکه درباره کادر فنی تیم ما صحبت کرده‌ای، جواب تو را دادم. من اگر حرفی بزنم، آن‌قدر شهامتش را دارم که روی آن بمانم؛ نه اینکه در کمتر از ۲۴ ساعت بترسم و حرف متناقض بزنم. با صحبت‌های الان و حرف‌های دیشب کامیابی‌نیا مشخص شد که حرف‌ها به چه کسی دیکته شده یا برای چه هدفی بوده است. متاسفم که روی حرفی که زده‌ای نماندی. خودبزرگ‌بینی کاذب نداشته باش و سعی نکن با این کارها به دنبال فرار از نیمکت‌نشینی و رسیدن به ترکیب اصلی باشی."

این دعوا به همین‌جا ختم نشد و کمال‌الدین کامیابی‌نیا با انتشار یک استوری عجیب به‌طور غیرمستقیم به مهاجم فولاد طعنه زد و نوشت: "یعنی واقعاً یا رب روا مدار که گدا معتبر شود!."

استوری کنایه آمیز کامیابی‌نیا برای ساسان انصاری+ عکس

کد خبر 637321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.