مجموعه فرهنگی ورزشی شهید ذوالفقاری افتتاح می‌شود

مدیر منطقه هشت شهرداری قم گفت: مجموعه فرهنگی و ورزشی شهید ذوالفقاری در ادامه اجرای مرحله جدید طرح «قم در مسیر تحول» به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

محمدحسین علی‌اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از افتتاح مجموعه فرهنگی، ورزشی شهید ذوالفقاری منطقه هشت قم خبر داد و اظهار کرد: مجموعه فرهنگی ورزشی شهید ذوالفقاری در ادامه اجرای مرحله جدید طرح «قم در مسیر تحول» به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: در ادامه اجرای مرحله جدید طرح قم در مسیر تحول، آیین بهره‌برداری از مجموعه فرهنگی ورزشی شهید ذوالفقاری منطقه هشت قم برگزار می‌شود.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم خاطرنشان کرد: این مجموعه فرهنگی و ورزشی در محدوده میدان شهدای آتش‌نشانی، بلوار بصیرت، خیابان نشاط و جنب بوستان طراوت واقع و برای این پروژه با احتساب تملکات و زمین بیش از ۸۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

علی‌اکبری ادامه داد: تاریخ آغاز این پروژه سال ۱۳۹۶ بوده که در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع و زیربنای ۲۷۰۰ متر مربع احداث شده است.

وی گفت: بالا بردن سطح رفاه شهروندان و ارائه خدمات ورزشی، فرهنگی و تفریحی از اهداف کلان این پروژه و ارائه ورزش‌های فوتبال، والیبال، بسکتبال، کشتی، بدن‌سازی و ورزش‌های کودکان از ویژگی‌های بارز آن است.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم افزود: مرحله جدید طرح «قم در مسیر تحول» از دو هفته گذشته آغاز شده است و عملیات اجرایی ۲۱۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۹ هزار میلیارد ریال به زودی آغاز خواهد شد.

کد خبر 637307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.