امکان تردد آسان ساکنان محلات صفائیه و گلستان فراهم شد

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: با احداث یک پل روی مادی تالار و پل عابر پیاده روی بزرگراه شهید آقابابایی امکان تردد پیاده ساکنان محلات صفائیه و گلستان واقع در خیابان خواجه عمید فراهم شد.

به گزارش ایمنا، داود بحیرایی اظهار کرد: یک پل به طول ۳۵ متر و عرض سه متر و ۷۰ سانتی متر در انتهای کوچه ۱۰ گلستان واقع در خیابان خواجه عمید بر روی مادی تالار ساخته شده است.

وی ادامه داد: با احداث این پل بر روی مادی تالار دسترسی ساکنان و اهالی محلات گلستان و صفائیه به پل عابر پیاده بر روی بزرگراه شهید آقابابایی تسهیل شد و از این پس ساکنان و اهالی محلات گلستان و صفائیه می توانند بین دو محله به راحتی رفت و آمد کنند.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تصریح کرد: پل مادی تالار در خیابان جی و خیابان خواجه عمید با اعتبار پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در مدت یک ماه در راستای تامین رفاه حال شهروندان احداث شده است که فراهم شدن امکان تردد پیاده بین دو محله بزرگ صفائیه و گلستان رضایت ساکنان این دو محله را به همراه داشته است.

بحیرایی خاطرنشان کرد: پل عابر پیاده بر روی بزرگراه شهید آقابابایی نیز مهرماه امسال با ۲۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش ایمنا، مادی تالار یکی از مادی های شهر اصفهان است که در خیابان جی و خیابان خواجه عمید در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان واقع شده است.

کد خبر 637257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.