مقصد لژیونر پرمشتری یکی از این دو تیم است!

در بین تیم‌های ایرانی، ۲باشگاه سپاهان و تراکتور جدی‌ترین مشتریان قلی‌زاده بودند که او به این پیشنهادها پاسخ منفی داد.

به گزارش ایمنا، علی قلی‌زاده بازیکن تیم ملی ایران که همچنان با باشگاه شارلروای بلژیک قرارداد دارد نتوانست به ایران بیاید. با این حال در روزهای گذشته هواداران تیم‌هایی مثل پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور رؤیای حضور این بازیکن تکنیکی را در تیم‌شان می‌دیدند که این اتفاق در این زمستان عملی نشد. قلی‌زاده سال ۲۰۱۸ با جدایی از سایپا به شارلروا پیوست و مدتی پیش قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۵ با این باشگاه بلژیکی تمدید کرد. بازیکن چپ‌پای تیم ملی که اخیراً دومین جام‌جهانی خود را تجربه کرده، در مسابقات اخیر تیمش عملکرد خوبی از خود به جا نگذاشت و مدیران و کادر فنی شارلروا هم از عملکرد این بازیکن رضایت ندارند.

از طرفی قلی‌زاده پای مشکلات خانوادگی را در جلسات خود با مدیران باشگاه شارلروا پیش کشیده و می‌خواهد قرارداد خود را فسخ کند. رسانه‌های بلژیکی خبر داده بودند که همسر این بازیکن برای برخی مسائل پزشکی به ایران مراجعه کرده و از همین رو قلی‌زاده به این دلیل تصمیم گرفته کنار همسرش باشد.
در بین تیم‌های ایرانی، ۲باشگاه سپاهان و تراکتور جدی‌ترین مشتریان قلی‌زاده بودند که او به این پیشنهادها پاسخ منفی داد. حالا آخرین اخبار حاکی از آن است که این بازیکن شاید راهی لیگ ترکیه شود. تیم کاسیم‌پاشا هم‌اکنون یکی از مشتریان جدی قلی‌زاده است و مدیران این باشگاه درخواست رسمی خودشان را برای جذب وینگر ایرانی به باشگاه شارلروا ارائه داده‌اند.

باید منتظر ماند و دید که روند مذاکرات این دو باشگاه به چه شکل پیش می‌رود. این امکان هم وجود دارد که تیم بلژیکی، قلی‌زاده را به‌صورت قرضی به لیگ ترکیه بفرستد. جدا از کاسیم پاشا، یک تیم دیگر در ترکیه هم این بازیکن را می‌خواهد.

کد خبر 637256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.