آغاز مزایده اموال منقول سازمان تملیکی از امروز

بنابر اعلام سخنگوی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، هشتمین مزایده الکترونیکی اموال منقول از امروز در ۳۰ استان کشور آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هشتمین مزایده الکترونیکی اموال منقول سازمان اموال تملیکی امروز _یکشنبه نهم بهمن ماه_ در ۳۰ استان کشور آغاز خواهد شد.

در این خصوص صاحب حجتی با اشاره به شروع هشتمین مزایده الکترونیکی اموال منقول ماهانه اظهار کرد: مزایده شماره ۲۶۵ سازمان طبق روال گذشته مزایده اموال منقول از طریق سامانه ستاد الکترونیک دولت انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: کل کالاهای عرضه شده در این مزایده سراسری بیش از ۹۶۱ میلیارد تومان ارزش‌گذاری شده است. بیشترین کالاها در این مزایده به ترتیب از سوی استان‌های هرمزگان، آذربایجان غربی، تهران و آذربایجان شرقی عرضه خواهد شد.

سخنگوی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اضافه کرد: کالاهای عرضه شده در این مزایده شامل ماشین‌آلات راهسازی، مقادیری طلا، لوازم خانگی، پوشاک و دخانیات به شرط صادرات و اسباب‌بازی است.

به گزارش ایمنا، شرکت در مزایده برای عموم مردم آزاد است و متقاضیان تا شانزدهم بهمن ماه می‌توانند از کالاهای مورد نظر بازدید و پیشنهادهای خود را در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ثبت کنند. متقاضیان برای دریافت جزئیات اقلام مزایده به آدرس TAMLIKI.IR مراجعه کنند.

کد خبر 637244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.