اجرای پروژه فاضلاب شهری حدفاصل چهارراه رضوی تا موحدی

معاون فنی و زیربنایی شهرداری سیرجان گفت: به دلیل اجرای عملیات فاضلاب، به منظور جلوگیری از نشت لوله و باقیمانده منهول، چهارراه رضوی تا چهارراه موحدی مسدود است.

علی مکی‌آبادی در‬ گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه انسداد چهارراه رضوی تا چهارراه موحدی مربوط به شهرداری نیست، اظهار کرد: انسداد لاین شمالی مسیر حدفاصل چهارراه رضوی تا چهارراه موحدی به دلیل اجرای عملیات فاضلاب و به منظور جلوگیری از نشت لوله و باقیمانده منهول در حال انجام است و مربوط به فعالیت‌های شهرداری نیست.

وی افزود: به دلیل قراردادن باقیمانده منهول انشعابات پروژه فاضلاب در مسیر، حدفاصل چهارراه رضوی تا چهارراه موحدی لاین شمالی این مسیر مسدود خواهد شد و این طرح در حوزه فعالیت‌های طرح فاضلاب شهری است.

معاون فنی و زیربنایی شهرداری سیرجان خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده توسط شهرداری مقرر شد روند اجرای طرح فاضلاب در این مسیر به سرعت انجام شود.

مکی‌آبادی اضافه کرد: پروژه فاضلاب شهری توسط شرکت کاریز مجری طرح فاضلاب در حال انجام است و فعالیت در این بخش هیچ ارتباطی با شهرداری ندارد.

وی با اشاره به وضعیت یخدان‌های دوقلو ابنیه تاریخی سیرجان، گفت: این اثر منحصربه‌فرد وضعیت مناسبی ندارد و اکنون به محلی برای معتادان و افراد بی‌سرپناه تبدیل شده و در راستای مرمت محوطه بیرونی یخدان‌های دوقلو برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.

معاون فنی و زیربنایی شهرداری سیرجان افزود: عملیات عمرانی این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان در دستور کار شهرداری قرار گرفته است و پس از تعیین پیمانکار اجرایی خواهد شد.

کد خبر 637237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.