فرهاد مجیدی: جایی که عدالت برقرار نباشد صحبت نمی‌کنم/VAR ندارید؟واقعا برایتان متاسفم!+فیلم

سرمربی تیم فوتبال اتحاد کلبا گفت: جایی که در آن عدالت برقرار نباشد، من صحبتی ندارم. بابت قضاوت داوران واقعا متاسفم!

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال البطائح و اتحاد کلبا از ساعت ۱۶:۴۵ امروز _ شنبه هشتم بهمن _ در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر امارات دربرابر یکدیگر صف‌آرایی کردند. در پایان این دیدار و در شرایطی که شاگردان فرهاد مجیدی دو بر صفر از میزبان خود جلوتر بودند و در آستانه برتری قرار داشتند، دو پنالتی در دقایق ۸۴ و ۳+۹۰ علیه اتحاد کلبا گرفته شد و بازی با تساوی دو بر دو خاتمه یافت؛ ضمن اینکه اتحاد کلبا نیز یک پنالتی را در دقیقه ۸۵ از دست داد.

فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال اتحاد کلبا، پس از این تساوی و از دست رفتن دو امتیاز دیگر، با عصبانیت به کنفرانس خبری آمد و اظهار کرد: فقط به احترام خبرنگاران به نشست خبری آمدم. جایی که در آن عدالت برقرار نشود، من صحبتی ندارم. داور چطور دو پنالتی در این دیدار گرفت؟ مگر VAR ندارید؟! برخورد مشخص است که یک متر بیرون از محوطه جریمه اتفاق افتاده است. در بازی قبلی نیز یک پنالتی اشتباه علیه ما گرفتند.

وی در صحبتی کنایه‌آمیز افزود: شاید قانونی وجود دارد که ما از آن بی‌خبریم و شاید نتایج بعضی از بازی‌ها را داوران مشخص می‌کنند. واقعاً متاسفم و دیگر صحبتی ندارم.

فرهاد مجیدی که تیمش با این تساوی در رده هشتم جدول ماند، پس از انتقادات شدید به عملکرد داوران در لیگ برتر امارات، کنفرانس خبری را نیمه‌تمام گذاشت و با عصبانیت آن را ترک کرد.

ویدئوی صحبت‌های اعتراضی فرهاد مجیدی، سرمربی اتحاد کلبا در نشست خبری پس از دیدار مقابل البطائح:

کد خبر 637218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.