جمهوری اسلامی شاخ آمریکا را شکست/ انقلاب اسلامی عزت را برای ملت ایران به‌ارمغان آورد

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان گفت: صبر، توصیه به ایستادگی، تواصی، خدمت به مردم و داشتن روحیه جهادی و انقلابی خواسته رهبر معظم انقلاب در دوران حاضر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرتیپ پاسدار مجتبی فدا شامگاه امروز شنبه هشتم بهمن در نشستی بصیرتی‌سیاسی در مسجد صاحب‌الزمان (عج) اصفهان، اظهار کرد: گاهی می‌پرسند چرا این رخدادها و حوادث اتفاق می‌افتد. مهم‌ترین نکته در پاسخ به این پرسش این است که ایران اسلامی منافعی که تا دیروز آمریکایی‌ها از ایران می‌بردند، از حلقوم آن‌ها بیرون کشیده و دستشان را قطع کرده است؛ بنابراین آن‌ها هر کاری می‌کنند تا دوباره به شرایط قبل برگردند و ایران را به زمین بزنند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان خاطرنشان کرد: نقشه دشمنان این بود که اگر نتوانستند نظام اسلامی را نابود کنند یا تغییر رفتار بدهند، جمهوری اسلامی را در مرزهای خود محدود کنند، اما به مدد الهی به هیچ‌کدام از اهداف خود نرسیدند.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب به مردم ایران شرافت، آزادی و عزت داد، اظهار کرد: ۱۰۰ سال قبل در همین روزها رضاخان را سر کار آوردند، اما ارتش پهلوی دربرابر تجاوز و استعمار روس و انگلیس یک تیر هم شلیک نکرد. دست آخر خود آن‌ها شاه مخلوع را با کشتی از بندرعباس به بمبئی هندوستان بردند و حتی اجازه ندادند در یک ماه حضور در هند، از کشتی پیاده شود.

سردار فدا تصریح کرد: محمدرضا نیز همین‌طور بود و حتی در یکی از نشست‌هایی که سران غرب و شرق در ایران برپا کردند، او را به نشست خود راه ندادند.

بی‌تدبیری برخی مدیران و خواص، عامل گرانی و مشکلات

وی با اشاره به نقش امام خمینی (ره) در تغییر مفهوم قدرت و هندسه نظام گفت: بنیانگذار انقلاب، مردم را در نگهداری و حفظ نظام خودشان مشارکت داد، عزت و سربلندی ملت ایران را انقلاب اسلامی به‌ارمغان آورد؛ هرچند گرانی، بی‌تدبیری و مشکلاتی داریم، اما هیچ‌کدام از این مشکلات به اسلام و انقلاب مربوط نیست، بلکه به بی‌عرضگی مدیران و برخی خواص برمی‌گردد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به استراتژی دفاعی آمریکا در جهان اظهار کرد: آمریکایی‌ها هرچند با روسیه، چین، و جبهه مقاومت دشمنی دارند، اما ایران را بزرگ‌ترین دشمن و خطر می‌دانند. آن‌ها روسیه را در اوکراین درگیر کردند و تصمیم داشتند چین را روبه‌روی تایوان قرار دهند؛ سپس به سراغ ایران با توافق برجام آمدند، اما با استقرار دولت سیزدهم دیدند ایران از شروط خود دست‌بردار نیست.

وی با بیان اینکه غرب در تلاش است جلوی رشد علمی، نفوذ، تاثیرگذاری و پیشرفت ایران را بگیرد، ادامه داد: دو سال خانه‌نشینی دوران کرونا باعث شد رسانه هر حرفی بزند مردم و نسل جوان هم باور کنند. درواقع رفتارها تغییر کنند.

سردار فدا تصریح کرد: در این شرایط، برای برخی از دستگیرشدگان آنچنان شرایط را مشتبه نشان دادند که حتی جوانی در زندان گفت ۱۵ روز دیگر جای من و شما عوض می‌شود و انقلاب جدیدی رخ می‌دهد.

وی گفت: بنا بود اغتشاشات را از آبان شروع کنند و به نام گرامیداشت جانباختگان سال ۹۸ کشور را به هم بریزند. در این راستا افرادی نیز در همین اصفهان دستگیر شدند که بمب‌های بزرگی در اختیار داشتند. آن زمان نماینده سیا در اربیل عراق حاضر شد و با پول، دو هزار و ۵۰۰ کومله را آماده ایجاد اغتشاش کردند. از طرف دیگر تصمیم داشتند سیستان و بلوچستان را بگیرند و آن استان را منطقه آزاد اعلام کنند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان هدف غرب را کشته‌سازی برای تحریک مردم دانست و ادامه داد: در حوادث امسال، روایت اول را دست نگرفتیم و خوب اطلاع‌رسانی نکردیم. البته هنوز نیروی انتظامی درگیر مسائل پیاده‌روی اربعین بود.

وی افزود: طی همان ۴۸ ساعت که روایت اول از طرف ما نبود، ضد انقلاب بر رسانه و ذهن مردم سوار شد و برخی سلبریتی‌ها و دیگران هم در آتش اغتشاشات دمیدند. نخبگان و خواص هم دودل بودند، حجاب و مهسا بهانه بود و اصل، نابودی نظام اسلامی بود.

سردار فدا خاطرنشان کرد: سوم مهر پنتاگون شکست فتنه را اعلام کرد. زیرا مردم همراهی نکردند، ضمن اینکه نظام با قدرت کارش را دنبال کرد و به روشنگری پرداخت.

وی صبر، توصیه به ایستادگی، تواصی، خدمت به مردم و داشتن روحیه جهادی و انقلابی را خواسته رهبر معظم انقلاب در دوران حاضر بیان کرد و تاکید کرد: امروز در علم، مهندسی، شبیه‌سازی، نانو، توان موشکی و صنعت هسته‌ای در منطقه اول هستیم. امروز یک کشتی ما را می‌گیرند، اما ما قدرتمندانه دو کشتی آن‌ها را می‌گیریم. درواقع به فرمایش حضرت آقا امروز یکی بزنند، ده تا می‌خورند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان اصفهان تاکید کرد: مرز و سنگر اول درگیری ما به پشت دیوار حائل و سواحل مدیترانه رسیده است. وقتی به نتانیاهو گفتند سه دشمن اصلی اسرائیل را نام ببر، سه بار ایران را تکرار کرد؛ پس کشوری که تا دیروز مرزهای نیل تا فرات را در سر می‌پروراند، باید هم از ترس در حال احداث دیوار ۹ متری پیرامون خود باشد و این همه به برکت نظام اسلامی و مقاومت است.

وی تصریح کرد: ایستادگی هزینه دارد، اما این هزینه کمتر از سازش است. امروز نیاز به روشنگری داریم. جمهوری اسلامی شاخ ابرقدرتی آمریکا را شکسته تا جایی که هرچه در منطقه خرج کرده بودند را بر باد دادند و شبانه فرار کردند.

کد خبر 637205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.