نخستین سایت استاندارد مینی‌گلف فلت کشور در چالوس افتتاح می‌شود

عضو کمیته رسانه فدراسیون جهانی مینی‌گلف گفت: سایت مینی‌گلف استاندارد در هجده میدان و بر اساس نقشه‌های موردتایید فدراسیون جهانی مینی‌گلف و با بودجه حدود چهار میلیارد ریالی اختصاص‌یافته توسط شهرداری چالوس ساخته شده است.

احمدرضا دلیران فیروز در گفت‌وگو با ایمنا، از افتتاح نخستین سایت استاندارد مینی‌گلف فلت کشور در شهر چالوس خبر داد و اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر، نخستین سایت استاندارد مینی‌گلف فلت کشور با حمایت شهرداری چالوس در پارک هفده شهریور این شهر و در زمینی به مساحت ۱۸۰۰ متر آماده بهره‌برداری خواهد شد.

وی افزود: این سایت مینی‌گلف استاندارد در ۱۸ میدان و بر اساس نقشه‌های موردتایید فدراسیون جهانی مینی‌گلف و با بودجه بالغ بر چهار میلیارد ریالی اختصاص‌یافته توسط شهرداری چالوس ساخته شده است که می‌تواند نیاز مینی‌گلف‌بازهای ایرانی را به زمین استاندارد مینی‌گلف فلت تامین کند.

مسابقات بین‌المللی را در سایت مینی‌گلف برگزار می‌کنیم

عضو کمیته رسانه فدراسیون جهانی مینی‌گلف گفت: در فاز دوم این پروژه نیز، یک سایت مینی‌گلف هجده میدان استاندارد دیگر به‌شکل مینیاتور در سال ۱۴۰۲ و با بودجه‌ای بالغ بر پنج میلیارد ریال ساخته خواهد شد که پارک هفده شهریور چالوس را به اولین پارک تخصصی مینی‌گلف آسیا به‌صورت ۳۶ میدان فلت و مینیاتور تبدیل خواهد کرد.

وی تصریح کرد: امیدواریم از این پس با حمایت شهرداری چالوس و فدراسیون گلف و انجمن مینی‌گلف، بتوانیم مسابقات بین‌المللی و کشوری و همچنین اردوهای تیم‌های ملی مینی‌گلف جمهوری اسلامی ایران را در سایت مینی‌گلف استاندارد چالوس برگزار کنیم.

کد خبر 637181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.