مصدومیت هافبک آرسنال ختم به خیر شد؟

مصدومیت سنگین توماس پارتی در بازی برابر سیتی باعث نگرانی هواداران شد؛ اما ظاهرا مصدومیت این بازیکن جدی نیست.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نقل از اسپورتسکیدا، میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، پس از مصدومیت توماس پارتی در جریان شکست توپچی‌ها در جام حذفی مقابل منچسترسیتی، در نشست مطبوعاتی درباره وضعیت این بازیکن توضیحاتی ارائه کرد.

آرسنال روز گذشته در دور چهارم جام حذفی به مصاف منچستر سیتی رفت و با گل نیمه دوم ناتان آکه با نتیجه دو بر یک شکست خورد. این شکست آنجایی برای توپچی‌ها تلخ‌تر شد که توماس پارتی با مصدومیتی ظاهرا شدید در نیمه دوم از زمین خارج شد.

پس از بازی، آرتتا به خبرنگاران گفت که آخر هفته بررسی‌های بیشتری روی ملی‌پوش غنایی انجام خواهد شد تا میزان آسیب‌دیدگی او مشخص شود.

آرتتا اضافه کرد: او کمی ناراحتی داشت و وضعیتش در طول بازی بدتر می‌شد. ادامه بازی برایش ممکن نبود و این را متوجه شدیم. شنبه اسکن MRI انجام می‌دهد تا ببینیم مصدومیتش چقدر جدی خواهد بود. در حال حاضر، الننی را به‌دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. از دست دادن پارتی ضربه سختی به خط هافبک ما خواهد بود.

سرمربی اسپانیایی امیدوار است که مصدومیت پارتی جدی نباشد و به‌زودی به میادین بازگردد. از دست دادن پارتی به‌دلیل مصدومیت در این مقطع از فصل، ضربه بزرگی برای صدرنشین جدول لیگ خواهد بود. باید دید او برای مدت زیادی از میادین دور خواهد بود یا خیر.

کد خبر 637168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.