تن هاگ: هری پاتر نیستم که برای رشفورد معجزه کنم!

سرمربی تیم منچستر یونایتد در مصاحبه تازه خود، به تمجید از مهاجم انگلیسی‌اش پرداخته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نقل از گل، اریک تن‌هاگ به‌تازگی به تمجید از مارکوس رشفورد، مهاجم خود، پرداخته و اعتمادبه‌نفس این بازیکن را ستودنی می‌داند.

غیرمنطقی نخواهد بود اگر بگوییم که رشفورد در این فصل برای منچستر یونایتد بی‌نظیر عمل کرده و الهام‌بخش هم‌تیمی‌های خود بوده است. او تاکنون نقشی محوری در بازی‌های یونایتد داشته و ۹ گل در لیگ و ۵ گل در ۴ دیدار در کارابائوکاپ ازجمله بازی برابر ناتینگهام فارست در روز چهارشنبه به‌ثمر رسانده است. این تغییر فرم باعث شده کسی نمایش ضعیف او در فصل گذشته را به یاد نیاورد و همگی بر این باور باشند که عامل اصلی این پیشرفت اریک تن‌هاگ بوده است.

تن‌هاگ در کنفرانس خبری پیش از دیدار با ردینگ در جام حذفی انگلیس گفت: من هری پاتر نیستم که جادو کنم. فقط اعتمادبه‌نفس است که به بازیکنان کمک می‌کند. شما باید برای به‌دست آوردن آن بجنگید. البته من و کادر مربیگری‌ام ساختارها را به‌ویژه در شیوه بازی به وجود می‌آوریم. ما به او کمک کردیم تا به فرم مناسب برسد، اما درنهایت همه چیز به خود او و بازی کردنش بستگی دارد.

فرم فعلی رشفورد او را به بازیکن اصلی منچستر تبدیل کرده و بعید است که در حال حاضر، وی از ترکیب تیمش کنار گذاشته شود. او منچستر را به کورس قهرمانی لیگ رسانده و این در حالی است که ماجراجویی‌های این تیم در جام‌های داخلی و لیگ اروپا نیز همچنان ادامه دارد.

اگر تن‌هاگ به مهاجم انگلیسی خود استراحت ندهد، احتمالاً در جام حذفی مقابل ریدینگ می‌توان دوباره انتظار حضور رشفورد در ترکیب اصلی را داشت. بازیکن جوان انگلیسی که سال گذشته با وجود حضور کریستیانو رونالدو نتوانسته بود نمایش‌های خوبی داشته باشد، در فصل جاری به‌خوبی جای خالی فوق ستاره پرتغالی را پر کرده و باعث شده تا هواداران شیاطین سرخ نیز دلتنگ رونالدو نباشند؛ ستاره‌ای که این روزها در النصر عربستان توپ می‌زند و از تب و تاب فوتبال اروپا فاصله گرفته است.

کد خبر 637163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.