فعالیت ۴۴ دستگاه اتوبوس/ آغاز عملیات اجرایی ۴ پروژه جدید

شهردار بهارستان گفت: ۲۰ دستگاه اتوبوس به دلیل فرسودگی و قدمت از چرخه سرویس‌دهی خارج شده است و در حال حاضر ۴۴ دستگاه اتوبوس به منظور جابه‌جایی مسافران فعالیت دارد.

محمد شبانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اولویت نخست مدیریت شهری ساماندهی حوزه حمل‌ونقل است، در این راستا در سال جاری ۳۰ دستگاه اتوبوس از محل اتوبوس‌های یارانه‌ای دولتی خریداری شده است و تاکنون ۹ دستگاه اتوبوس را تحویل گرفته‌ایم.

وی افزود: از ۵۲ دستگاه اتوبوس شهری بهارستان، ۲۰ دستگاه به دلیل فرسودگی و قدمت از چرخه سرویس‌دهی خارج شده است.

شهردار بهارستان خاطرنشان کرد: دلیل فرسودگی بیش از حد ناوگان اتوبوسرانی، شکل کاسه‌ای اتوبان خلیج فارس است که با توجه به تردد بیش از حد اتوبوس‌ها در این مسیر، آنها مستهلک و فرسوده می‌شود.

شبانی ادامه داد: در حال حاضر در شهر بهارستان ۴۴ دستگاه اتوبوس به منظور جابه‌جایی مسافران فعالیت دارد.

وی از آغاز عملیات اجرایی چهار پروژه جدید در شهر بهارستان شامل تعویض خیابان الفت، احداث میدان ولیعصر، احداث گذرگردشگری و پیاده‌راه‌سازی ضلع جنوبی خیابان ولیعصر خبر داد و تصریح کرد: در سال جاری پروژه‌های شامل اجرای قسمتی از پارک کوهستان، پیاده‌راه‌سازی بلوار بهشت، پیاده‌روسازی ضلع غربی ولیعصر و احداث سه پارکینگ اجرایی شده است.

شهردار بهارستان با بیان اینکه محدوده و حریم شهر ۱۳ هزار و ۵۰۰ هکتار است، افزود: در حال حاضر جمعیت شهر جدید بهارستان ۱۲۰ هزار نفر است.

کد خبر 637161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.