نصب و بهسازی ۱۰۰ پایه چراغ روشنایی در ۳ بوستان‌ سطح شهر

شهردار زرند گفت: تاکنون در راستای ایمن‌سازی بوستان‌های سطح شهر، در بوستان شهدای مدافع حرم، هفتم تیر و بوستان لاله در خیابان مطهری ۱۰۰ پایه چراغ روشنایی نصب شده است.

علی ضیاءالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از تداوم طرح بهسازی معابر خاکی شهر خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اینکه نزول باران در طی چند روز گذشته موجب تخریب معابر خاکی شده شهرداری با جدیت در حال زیرسازی معابر خاکی شهر است.

وی افزود: نقشه‌برداری، مخلوط‌ریزی، تسطیح و ریگلاژ معابر از اقدامات شهرداری در اجرای این طرح به منظور تردد آسان، و ایجاد یک راه دسترسی مطمئن در حال انجام است.

شهردار زرند خاطرنشان کرد: بیش از ۶۰ هزار متر مربع از معابر خاکی سطح شهر در دستور کار شن‌ریزی و تسطیح است و امیدواریم با اجرای آن‌ها به زودی شاهد آسفالت این معابر خواهیم بود.

ضیاء‌الدینی با اشاره به اجرای عملیات ساماندهی و هرس فرم درختان، تصریح کرد: شهرداری در راستای زیباسازی محیط شهری و درختان سطح شهر، عملیات هرس و سربرداری درختان خرزهره بلوار طالقانی در حال انجام است.

وی از عملیات شن ریزی و زیرسازی بلوار دفاع مقدس خبر داد و اضافه کرد: در راستای ساماندهی و بهسازی معابر خاکی عملیات شن‌ریزی و زیرسازی بلوار دفاع مقدس در حال انجام است.

شهردار زرند با بیان اینکه روشنایی سه بوستان به صورت همزمان در حال انجام است، گفت: در راستای ایمن سازی بوستان‌ها، سه بوستان شهدای مدافع حرم، هفتم تیر و بوستان لاله در خیابان مطهری به زودی روشن خواهند شد.

ضیاء‌الدینی با بیان اینکه بوستان‌های سطح شهر از نظر روشنایی وضعیت مناسبی ندارند و تلاش شهرداری بهسازی این فضاها است، افزود: تاکنون بیش از ۱۰۰ پایه در این بوستان‌ها نصب و بهسازی شده‌اند.

وی با بیان اینکه با انجام روشنایی این بوستان‌ها، روشنایی پارک محله‌ای شهرک سیدالشهداء نیز به زودی آغاز خواهد شد، اظهار کرد: با اجرای روشنایی پارک‌ها می‌توانیم زیبایی خاصی به فضای بوستان‌ها ببخشیم و زمینه را برای آسایش و امنیت بیشتر شهروندان فراهم کنیم.

کد خبر 637155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.