لوازم خانگی قاچاق در خمینی‌شهر کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر از کشف محموله لوازم خانگی قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ غلامرضا براتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی‌شهر حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی خود به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و موفق به کشف ۱۴۳ دستگاه آبمیوه‌گیری قاچاق که بدون هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود، شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر با اشاره به اینکه ارزش محموله قاچاق کشف شده برابر اعلام کارشناسان سه میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی خاطرنشان کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز محوری‌ترین برنامه پلیس در تحقق مسیر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال به شمار می‌آید، از شهروندان می‌خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 637151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.