نصب ایستگاه‌های شارژ کامیون‌های الکتریکی در اروپا

کریدور راین-آلپ، یکی از ۱۰ کریدور اولویت‌دار شبکه حمل و نقل اروپایی، در آینده نزدیک میزبان هشت ایستگاه شارژ برای کامیون‌های باربر الکتریکی خواهد بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کریدور راین-آلپ شبکه‌ای از جاده‌ها به‌شمار می‌رود که در مجموع در هزار و ۳۰۰ کیلومتر از سراسر اروپا گسترش یافته است. این جاده‌ها به‌تازگی میزبان کامیون‌های باربر الکتریکی بی‌شماری بوده است که به علت نبود ایستگاه‌های شارژ کافی، همواره با مشکلات بسیاری دست‌وپنجه نرم کرده‌اند. با این حال مدیران از نصب هشت ایستگاه جدید در سراسر این کریدور خبر داده‌اند و مدعی شده‌اند که دیگر رانندگان مشکلی برای شارژ وسایل نقلیه خود تجربه نخواهند کرد و می‌توانند برای شارژ کامیون‌های خود در ایستگاه‌های نسبتاً نزدیک به‌هم و با قابلیت شارژ سریع اقدام کنند.

نصب ایستگاه‌های شارژ کامیون‌های الکتریکی در اروپا

طراحی ایستگاه‌های شارژ کامیون‌های الکتریکی

ایستگاه‌های شارژ جدید در مکان‌هایی با بیشترین تردد کامیون‌های باربر، به‌ویژه در نزدیکی فروشگاه‌های بزرگ در منطقه شهری راین‌نکار آلمان و منطقه رور همین کشور احداث خواهد شد، ضمن این‌که طراحان پروژه از ایجاد دو مکان جدید در مسیر خبر داده‌اند تا طرح نصب هشت ایستگاه را با سرعت بالای شارژ کامیون‌های برقی به اتمام برسانند.

پس از تکمیل پروژه، هر کامیون برقی خواهد توانست مسیری ۶۰۰ کیلومتری را در سراسر آلمان و در امتداد راین‌آلپ سپری کند بدون این‌که نیازی به شارژ دوباره داشته باشد. هر ایستگاه با توان ۳۰۰ کیلووات، قابلیت شارژ بیش از ۲۰ خودروی الکتریکی را در هر روز دارد که به دنبال آن، نیاز تمام دارندگان این وسایل نقلیه به شارژ فراهم خواهد آمد.

در مسیرهای این ایستگاه‌ها، به‌ویژه در نزدیکی آن‌ها امکانات مختلفی مانند فروشگاه‌های غذاهای آماده، کافه‌ها و حتی حمام‌هایی عمومی قرار خواهد گرفت که امکان استراحت، دوش گرفتن و حمام رفتن را حین شارژ وسایل نقلیه الکتریکی خود فراهم می‌آورد. ایستگاه‌های شارژ جدید راین-آلپ به‌گونه‌ای طراحی خواهد شد که به دارندگان خودروهای سبک و سنگین امکان شارژ وسایل نقلیه خود را خواهد داد و از این طریق، امکان تحویل بارها و سفر سبز افراد را در این مسیر به‌طور قابل توجهی افزایش خواهد داد.

نصب ایستگاه‌های شارژ کامیون‌های الکتریکی در اروپا

کد خبر 637110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.