آمادگی مدیریت شهری نجف‌آباد برای استقبال از نوروز ۱۴۰۲

معاون خدمات شهری شهردار و رئیس ستاد نوروزی شهرداری نجف‌آباد با اشاره به برگزاری سومین نشست این ستاد، گفت: تهیه گل، درخت و درختچه جهت زیباسازی میدان‌ها، معابر و مناطق شهری و اجرای سه مدل فضای مفرح و جذاب ویژه شهروندان، در این نشست مطرح شد.

رسول صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری سومین جلسه ستاد نوروزی شهرداری نجف‌آباد، اظهار کرد: در این نشست مهم‌ترین موارد آماده‌سازی و ویژه برنامه‌های نوروزی شهرداری مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه پیرامون مسائلی مانند تهیه گل، درخت و درختچه جهت زیباسازی میدان‌ها، معابر و مناطق شهری، اجرای سه مدل فضای مفرح و جذاب ویژه شهروندان (افطار تا سحر و ویژه برنامه‌های مناسبتی)، ارائه مکان جدید اسکان و دایر کردن تورهای گردشگری بحث و تبادل نظر شد.

معاون خدمات شهری شهردار و رئیس ستاد نوروزی شهرداری نجف‌آباد خاطرنشان کرد: تدوین طرح شیفت‌بندی کارکنان جهت حضور در ایام نوروز، برپایی ایستگاه و بنرهای معرفی و اطلاع‌رسانی برنامه‌ها، فضاسازی شهر، مستندسازی رویدادها، جانمایی، خرید و نصب المان‌های نوروزی در میدان‌ها و مناطق مختلف شهر از دیگر مسائل مطرح شده در سومین نشست ستاد است.

صادقی تصریح کرد: رفع مشکل روشنای معابر و تعامل با اداره برق، تعویض تابلوهای ترافیکی و تدابیر ویژه برای روان‌سازی ترفیک در نوروز، تأمین ایمنی شهری و مسافران با استقرار خودروهای آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری، حذف نازیبایی‌های شهری، سامان‌بخشی معضل سگ‌های بلاصاحب و نخاله‌های ساختمانی، ترمیم دیوارها، شناسایی ظرفیت گردشگری منطقه، زیباسازی نوری و نصب کانکس‌های نظافت شهری از مهم‌ترین موارد مطرح شده در سومین جلسه ستاد نوروزی شهرداری نجف‌آباد بود.

کد خبر 637102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.