ثبت‌نام اعتکاف بزرگ دانش‌آموزی استان اصفهان آغاز شد

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان گفت: دانش‌آموزان علاقه‌مند به شرکت در برنامه معنوی اعتکاف بزرگ دانش‌آموزی استان اصفهان تا نهم بهمن‌ماه سال جاری می‌توانند به‌صورت فردی و گروهی و با حداقل هزینه ثبت‌نام کنند.

مهدی نم‌نبات در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تصمیم‌های قابل اجرا در سطح استان اصفهان درباره برنامه‌ریزی مراسم اعتکاف اظهار کرد: نقش تشکل‌های دانش‌آموزی در اجرای این مراسم معنوی قابل توجه است و می‌تواند سبب تقویت کمی و کیفی آن شود.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام مراسم اعتکاف دانش‌آموزی از امروز در استان اصفهان آغاز شده است، افزود: طراحی برنامه‌های اعتکاف دانش‌آموزی باید با رویکرد بصیرتی باشد و به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که بتوان از ظرفیت ماه رجب نهایت استفاده را کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان درباره آغاز ثبت‌نام اعتکاف بزرگ دانش‌آموزی این استان گفت: دانش‌آموزان علاقه‌مند تا نهم بهمن‌ماه سال جاری می‌توانند با ورود به سایت GOFTEMANRAZM.IR به‌صورت فردی و گروهی ثبت‌نام و با حداقل هزینه در این برنامه معنوی شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه امسال مراسم اعتکاف دانش‌آموزان در ۶۰ مسجد استان اصفهان و ۱۲ مسجد شهر اصفهان برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: برنامه اعتکاف بزرگ دانش‌آموزی ویژه پسران دوره‌های متوسطه اول و دوم از چهاردهم تا هفدهم بهمن‌ماه با نقش‌آفرینی تشکل‌های دانش‌آموزی در مسجد سید اصفهان برگزار خواهد شد و دانش‌آموزان می‌توانند با شرکت در آن، ضمن بهره‌مندی از برنامه‌های مذهبی، فرهنگی و علمی در نظر گرفته شده، زمینه ارتباط بیشتر خود با خالق را فراهم سازند.

کد خبر 637070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • غزل رضایی IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    1 0
    عالی است
  • محمد صادق سیاوشی IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    1 0
    ثبت نام برایراعتکاف