عصرانه خبری شهرهای ایران در هشتم بهمن‌ماه

در این بسته خبری از وجود سه پارکینگ طبقاتی در هسته مرکزی شهر اراک تا قول گران نشدن عوارض و خدمات شهرداری قیدار در سال آینده و چالش‌ تبدیل سیدآباد به شهر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای خرید ماشین آلات شهرداری باشت نیاز است

سیدرضا حسینی، شهردار باشت گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای خرید و تعمیر ماشین آلات شهرداری شهر باشت نیاز است.

جمع‌آوری ماهانه ۷۰۰ تن نخاله ساختمانی در خمین

حمید احمدی، شهردار خمین گفت: ماهانه ۷۰۰ تن نخاله ساختمانی در این شهر با هدف جلوگیری از سد معبر، نظافت شهر و خدمات‌رسانی به شهروندان، جمع‌آوری و به منطقه حسن فلک منتقل می‌شود.

وجود سه پارکینگ طبقاتی در هسته مرکزی شهر اراک

حجت الله مرادی، معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری اراک گفت: سه پارکینیگ با یک هزار و ۱۲۰ خودرو ظرفیت، شامل پارکینگ گلستان با ۱۲۰ خودرو ظرفیت، خاتم با ۷۰۰ خودرو ظرفیت و سنا با ۳۰۰ خودرو ظرفیت در هسته مرکزی شهر اراک وجود دارد.

مکان‌یابی احداث پارکینگ طبقاتی هسته مرکزی شهر ایلام در دست انجام است

بابک محمدی آوندی، شهردار ایلام به نیاز مبرم هسته مرکزی و پرتراکم شهر ایلام به پارکینگ اشاره کرد و گفت: چندین مکان در هسته مرکزی شهر برای ایجاد پارکینگ طبقاتی توسط مشاوران طرح و عارضه یاب در دست بررسی و مطالعه است که بعد از انتخاب مکان مناسب فعالیت احداث یک پارکینگ طبقاتی شروع شود.

عوارض و خدمات شهرداری قیدار سال آینده گران نمی‌شود

سیدمصطفی موسوی، شهردار قیدار گفت: لایحه دفترچه تعرفه عوارض محلی و بهای خدمات شهرداری قیدار بدون تغییر در مبالغ تعرفه‌ها به شورای اسلامی شهر قیدار تقدیم شد.

استفاده از حیاط مدارس سنندج به عنوان پارکینگ تاکسی در زمان بارش برف

حمید خضری، سرپرست سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: با توجه به پیش‌بینی بارش برف طی هفته جاری در استان و به منظور جلوگیری از گیر کردن تاکسی‌ها در محلات و همچنین خدمات‌رسانی شایسته به شهروندان تمهیداتی برای پارک خودروها در حیاط انجام شده است.

سیدآباد فقط روی کاغذ از روستا به شهر ارتقا یافته است

احسان ترمه، شهردار سیدآباد چناران گفت: سیدآباد فقط روی کاغذ از روستا به شهر ارتقاء یافته چون هیچ‌گونه امکاناتی برای خدمات‌رسانی نداریم.

حل مشکل حریم ۶۰ متر دریا، هدیه‌ای به مردم بندرعباس بود

مهدی نوبانی، شهردار بندرعباس گفت: ۱۴ محله در شهر بندرعباس برای بازگشایی و طرح بازآفرینی در مرحله مطالعاتی، اجرایی و تحقق اهداف پیش بینی شده آماده شده است.

کد خبر 637069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.