اجرای طرح ضربتی جمع‌آوری دکه‌های غیرمجاز از سطح شهر خرم‌آباد

رئیس سازمان مشاغل شهری‬ و‬ فرآورده‌های‬ کشاورزی شهرداری خرم‌آباد گفت: این سازمان اقدام به شناسایی کیوسک‌های غیرمجاز و جمع‌آوری آنها از سطح شهر کرده است.

بهنام سلاحورزی‬ در‬ گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه طبق قانون شهرداری‌ها جمع‌آوری دکه‏‌های غیرمجاز واقع در سطح شهر از وظایف شهرداری است، اظهار کرد: برخورد عوامل اجرایی سازمان مشاغل‬ و‬ فرآورده‌های‬ کشاورزی شهرداری خرم‌آباد با کیوسک‌های مطبوعاتی دارای ابعاد غیرمجاز انجام می‌شود.

وی افزود: به منظور شناسایی کیوسک‌های غیرمجاز اقدامات پایشی لازم انجام شده است و عوامل اجرایی این سازمان در این راستا اقداماتی را انجام داده‌اند.

رئیس سازمان مشاغل شهری‬ و‬ فرآورده‌های‬ کشاورزی شهرداری خرم‌آباد خاطرنشان کرد: چندین نوبت بازدیدسرزده و دوره‌ای از کیوسک‌های سطح شهر انجام شده است، در این راستا یک باب کیوسک متخلف در انتهای بلوار شهید توکل مصطفی‌زاده شناسایی شد و پس از تذکرات لازم به دکه، مالک آن اقدام به برش اضافه ساخت و اصلاح مجدد آن کرد.

سلاحورزی تصریح کرد: صاحب این دکه بدون اخذ مجوز اقدام به جابه‌جایی دکه از پارک نسترن به پیاده‌روی میدان دانشجو کرده بود، این اقدام از یک طرف موجب زشت شدن چهره شهر شده و از طرفی سد معبر ایجاد کرده است، این پیامد نارضایتی خانواده‌ها و شهروندان را فراهم کرده بود؛ لذا این کیوسک توسط عوامل اجرایی سازمان جمع‌آوری و به مکان مجاز انتقال داده شد.

وی گفت: اجرای این طرح بنا به درخواست عموم شهروندان انجام شد و همچنان ادامه دارد.

کد خبر 637038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.