اولویت شهرداری تامین منبع آب پایدار برای فضای سبز شهر است

شهردار خوانسار با بیان اینکه آبیاری فضای سبز شهر دغدغه مدیریت شهری است، گفت: شهرداری در راستای تامین آب پایدار فضای سبز شهر پیگیری‌هایی انجام داده و قرار است این منبع از محل سد و پساب فاضلاب شهری تامین شود.

مهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه رویکرد و نگاه مدیریت شهری خوانسار آسفالت کوچه‌های خاکی و محله‌های حاشیه‌ای و شمال شهر است و این اقدام به صورت محله‌محوری ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: تلاش دارم تا زمانی که سکان شهرداری را برعهده دارم، عدالت در توزیع آسفالت کوچه‌ها و معابر رعایت شود.

وی با اشاره به تأمین آب پایدار برای فضای سبز شهری، افزود: برخی شهروندان در جریان تأمین آب فضای سبز شهر نیستند یا به دلیل اینکه خوانسار را باغ‌شهر می‌بینند، تصور می‌کنند آب به راحتی تأمین می‌شود، در صورتی که آبیاری فضای سبز شهری خوانسار دغدغه مدیریت شهری است.

شهردار خوانسار خاطرنشان کرد: شهرداری در راستای تامین آب پایدار فضای سبز شهر پیگیری‌هایی انجام داده و قرار است این منبع از محل سد و پساب فاضلاب شهری تامین شود.

احمدی از تکمیل و بهره‌برداری از پروژه نیمه‌تمام استخر ذخیره آب فضای سبز شهری در کنار ایستگاه هواشناسی خبر داد و تصریح کرد: شهرداری برای اجرای طرح احداث ساختمان ایستگاه آتش‌نشانی (روبه‌روی دانشگاه پیام‌نور) دو میلیارد تومان به پیمانکار بدهی داشت که با پرداخت بدهی، تکمیل عملیات سقف و دیواره‌های ایستگاه در دست اجرا است و تلاش می‌کنیم سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه در مسکن مهر پارک وجود نداشت و بوستانی با اعتبار یک میلیارد تومان احداث شد، گفت: به منظور احداث پارک گردو، ۴۲ پلاک به مالکان منطقه معوض داده شد تا بتوانیم آماده‌سازی زمین را انجام دهیم، در صورت مساعد شدن هوا محل تملک شده آماده‌سازی و از سال آینده پروژه احداث پارک گردو آغاز خواهد شد.

کد خبر 637029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.