هرگز نباید بهترین‌ بازیکن جهان را عصبانی کنید!

خوان رومن ریکلمه، اسطوره فوتبال آرژانتین گفت: لوئیس فن خال به جای عصبانی کردن لیونل مسی در جام جهانی، باید او را می‌بوسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ریکلمه در خصوص جنگ لفظی میان هموطنش، لیونل مسی و سرمربی سابق هلند، فان خال، به ویژه در مورد برد ماه گذشته آرژانتین در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ صحبت کرد.

ریکلمه به TyC Sports گفت: فکر می کنم فان خال قبل از بازی به مسی اشاره کرده بود. چیزهایی هستند که در فوتبال نباید اتفاق بیفتند. شما نباید لئو را عصبانی کنید. بهتر است او را در آغوش بگیرید، ببوسید تا نخواهد شما را مجازات کند. زمانی که بهترین بازیکن عصبانی می‌شود، شما فرصتی ندارید که او را شکست دهید و این یک حرکت غیرممکن است. به همین دلیل است که مصاحبه فان خال برای آرژانتین بسیار مثبت بود تا آن‌ها را شکست دهد. مسی یک مزیت دارد، اگر زمانی که عصبانی است، روی او خطا کنید، مانند سایر بازیکنان پرخاش نمی‌کند و اخراج نمی شود.

فان خال اظهار کرد: زمانی که هلند در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ توسط آرژانتین حذف شد، مسی حتی توپ را لمس نکرده بود و گفت که لاله‌های نارنجی می خواهند انتقام بگیرند، علیرغم تمام انتقادات فان خال، مسی ثابت کرد که آرژانتین پس از شکست دادن هلندی‌ها در ضربات پنالتی در جریان بازی پرتنش مرحله یک چهارم نهایی، شایسته قهرمانی در جام‌جهانی است. پس از آن بازی، فان خال با بازیکنان آرژانتینی در کنار زمین درگیر شد.

این مربی هلندی پس از جام جهانی بازنشسته شد، اگرچه اشاره کرد که ممکن است روزی او را به دنیای مربیگری بازگردانند.

کد خبر 636931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.