ذوب آهن یک _ تراکتور تبریز ۳ / شکست گاندوها در روز پر ماجرای فولاد شهر

از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر امروز جمعه _ هفتم بهمن ماه _ دو تیم ذوب آهن و تراکتور به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، امروز _جمعه _ هفتم بهمن ماه، دو تیم ذوب آهن و و تراکتور از ساعت ۱۴ در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

هفته هفدهم لیگ برتر، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های ذوب آهن و تراکتور تبریز

ورزشگاه: فولاد شهر

گل‌ها: رضا اسدی (دقیقه ۳۰ و ۸+۴ و ۶۲) تراکتور

محمد رضا سلیمانی (دقیقه ۳۹) ذوب آهن

اخطار: صفا هادی (دقیقه ۷) تراکتور، پوریا پورعلی (دقیقه ۱۱ و ۲+۴۵) ذوب آهن، محمد رضا سلیمانی (دقیقه ۴۴) ذوب آهن، شاهین ثاقبی (دقیقه ۳+۴۵) تراکتور

اخراج: پوریا پورعلی (ذوب آهن)

ترکیب تیم ذوب آهن:

پارسا جعفری، امیرحسین صدقی، حامد نورمحمدی، سیدمحمد قریشی، پویا پورعلی، آرمان اکوان، امیرحسین رنگرز جدی، سامان نریمان جهان، محمدحسین اسلامی، سجاد جعفری، محمدرضا سلیمانی اصل

سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب تیم تراکتور:

محمدرضا اخباری، هادی محمدی، محمد آقاجان‌پور، سیدمحمد حسینی، صفا هادی، شاهین ثاقبی، ریکاردو آلوز، گوستاوو، محمد قنبری، محمدرضا عباسی و رضا اسدی

سرمربی: خمس

داور: پیام حیدری

شرح بازی:

نیمه اول تقابل شاگردان تارتار و خمس بدون خلق موقعیت اما در گیرانه و پر برخورد بود و نهایتاً با پیروزی دو بر یک قرمز پوشان تبریز به پایان رسید.

در ده دقیقه ابتدایی هر دو تیم سعی داشتند سبک بازی یکدیگر را محک بزنند و تنها در دقیقه ده شاهین ثاقبی با یک شوت از راه دور دروازه ذوب آهن را با خطر جدی مواجه کرد اما به غیر از این صحنه شاهد فرصت دیگری نبودیم و بازیکنان هر دو تیم بازی درگیرانه ای را از خود به نمایش گذاشتند و همین مسئله منجر به مصدومیت شدید محمد حسینی و امیر حسین صدقی و انتقال این دو بازیکن به بیمارستان شد و پس از آن نیز گاندو ها را مجبور کرد با اخراج پوریا پور علی و یک یار کمتر در مقابل حریف خود بازی کنند.

با شروع مجدد مسابقه پس از تعویق طولانی مدت، شاهد به ثمر رسیدن سه گل بودیم که یک مرتبه ذوب آهن موفق شد از روی نقطه پنالتی دروازه حریف را باز کند و رضا اسدی نیز با دو گل پرشور های تبریزی را به عنوان تیم برنده راهی رختکن کرد.

برخلاف نیمه اول مسابقه ۴۵ دقیقه دوم بازی آرام پیگیری شد زیرا تراکتوری ها نتیجه لازم را کسب کرده بودند و سعی در اداره بازی داشتند، ذوب آهن نیز به دلیل ده نفره بودن بازی تدافعی را در دستور کار خود قرار داده بود اما با حال گاندو ها در دقیقه ۵۲ فرصت باز کردن دروازه حریف را داشتند که تعلل سلیمانی سبب شد تا شاگردان تارتار همچنان با یک گل از حریف خود عقب بمانند.

بازیکنان تراکتور نیز با استفاده از اشتباهات سبز پوشان حملات متعددی را پایه ریزی می‌کردند که نتیجه آن هتریک رضا اسدی و به ثمر رسیدن گل سوم تراکتور بود.

به طور کلی در نیمه دوم شاهد یک بازی متکی به ضد حملات و شوت از راه دور بودیم و به غیر از یکی دو صحنه موقعیت خطرناکی خلق نشد تا در نهایت شاگردان پاکو خمس با سه امتیاز شیرین از اصفهان بازگردند.

شرح گل‌ها:

دقیقه ۳۰ _ تعلل بازیکنان ذوب آهن در محوطه جریمه این تیم سبب شد رضا اسدی با یک شوت سر ضرب دروازه حریف را باز کند.

دقیقه ۳۹ _ محمد رضا سلیمانی از روی نقطه پنالتی دروازه اخباری را باز کرد.

دقیقه ۸+۴۵ _ رضا اسدی با ضربه سر ارسال دقیق و بی نقص ریکاردو آلوز را تبدیل به گل کرد.

دقیقه ۶۲ _ بازیسازی تراکتور از میان زمین و حرکت پا به توپ ریکاردو آلوز در محوطه جریمه ذوب آهن سبب شد این بازیکن با یک پاس در قطر رضا اسدی را در موقعیت گلزنی قرار دهد.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۰ _ شوت محکم و از راه دور شاهین ثاقبی به تیرک دروازه ذوب آهن بر خورد کرد.

دقیقه ۳۷ _ بخورد شاهین ثاقبی با بازیکن ذوب آهن در محوطه جریمه تراکتور باعث شد داور مسابقه به نفع تیم اصفهانی خطای پنالتی را اعلام کند.

دقیقه ۴۱ _ ارسال بازیکن ذوب آهن از روی ضربه ایستگاهی توسط محمد رضا اخباری دفع شد.

دقیقه ۵۲ _ حرکت محمد رضا سلیمانی از سمت چپ و جا گذاشتن محمد رضا اخباری سبب شد این بازیکن در مقابل دروازه خالی تراکتور قرار بگیرد اما تعلل او باعث شد مدافع قرمز پوشان دروازه خود را نجات دهد.

دقیقه ۵۳ _ ضربه سر بازیکن ذوب آهن توسط محمد رضا اخباری مهار شد.

دقیقه ۸۶ _ شوت بازیکن تراکتور با اختلاف اندک از کنار دروازه ذوب آهن گذشت.

نکات ویژه:

* مسابقه با هشت دقیقه تاخیر آغاز شد.

* در دقیقه ۱۴ سید محمد حسینی به دلیل برخورد با امیر حسین صدقی دچار مصدومیت شد که ورود کادر پزشکی به زمین بازی را با تعویق مواجه کرد.

* سید محمد حسینی و امیر حسین صدقی به دلیل مصدومیت شدید در اثر بر خورد با یکدیگر به بیمارستان منتقل شدند.

کد خبر 636887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.