مصدومیت شدید بازیکنان ذوب‌آهن و تراکتور و فضای ملتهب در ورزشگاه فولادشهر +فیلم

در دقایق ابتدایی بازی ذوب‌آهن و تراکتور مصدومیت شدیدی میان امیرحسین صدقی و سیدمحمد حسینی رخ داد که باعث از هوش رفتن حسینی و آسیب‌دیدگی جدی صدقی شد که دو آمبولانس به درون زمین آمدند تا آنان را به وضعیت نرمال بازگردانند و خوشبختانه خطر با تلاش کادر پزشکی برطرف شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دو تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و تراکتور تبریز امروز _جمعه هفتم بهمن‌ماه_ از ساعت ۱۴ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند؛ دومین دیدار از نیم‌فصل دوم و هفته هفدهم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال ایران جام خلیج‌فارس که برای دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است و نتیجه آن منجر به تغییر جایگاه چند پله‌ای برای دو تیم ذوب‌آهن و تراکتور خواهد شد.

در دقایق ابتدایی بازی در یک صحنه سیدمحمد حسینی و امیرحسین صدقی به هوا پریدند تا توپ را به‌دست بیاورند، همین باعث شد مصدومیت شدیدی برای هر دو تیم رقم بخورد و سیدمحمد حسینی هم از هوش رفت. اعضای دو تیم و مسئولان نیز از آمبولانس‌ها خواستند سریعاً به زمین بیایند تا به وضعیت این دو مصدوم رسیدگی کنند.

فضاب ملتهبی در ورزشگاه فولادشهر ایجاد شد و همه نگران وضعیت این دو بازیکن بودند و این برخورد خطرناک برای حسینی و صدقی مشکلی ایجاد نکند؛ خوشبختانه پس از دقایقی امیرحسین صدقی در ورزشگاه تحت مداوا قرار گرفت و سیدمحمد حسینی هم پس از به‌هوش آمدن سریعاً به بیمارستان برده شد تا خطر به‌طور کامل از وی دور شود.

دقایقی از فضای عجیب و ملتهب ورزشگاه فولادشهر به‌دلیل این برخورد شدید و مصدومیت دو بازیکن را در ادامه مشاهده می‌کنید:

بخش دوم:

کد خبر 636884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.