توزیع عادلانه ارائه خدمات در محلات ۲۶ گانه سطح شهر

معاون خدمات شهری و امور مناطق شهرداری سیرجان گفت: افزایش و توزیع عادلانه ارائه خدمات در محلات ۲۶ گانه سطح شهر در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

تورج صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از افزایش ۳۰۰ درصدی سطح نظافت روزانه در شهر سیرجان خبر داد و اظهار کرد: بر اساس تاکید شهردار سیرجان، افزایش سطح کمی و کیفی در تمام حوزه‌های معاونت خدمات شهری و امور مناطق به خصوص در حوزه تنظیف معابر و حفظ محیط زیست شهری، نگهداشت فضای سبز و خدمات دیگر سازمان‌ها در دستور کار است.

وی افزود: با برنامه‌ریزی و سیاستگذاری مدیریت جدید مجموعه شهرداری به منظور تحقق خدمات مطلوب به شهروندان، روند ارائه خدمات شهری با همکاری شورای اسلامی شهر با اهداف کلی برنامه‌ریزی در دستور کار قرار گرفت.

معاون خدمات شهری و امور مناطق شهرداری سیرجان خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌های اجرایی سال جاری شهرداری، در حال حاضر شاهد افزایش بیش از ۳۰۰ درصدی ارائه خدمات در حوزه تنظیف سطح شهر در مناطق دوگانه شهر شامل ۲۶ محله هستیم که آمار مقایسه‌ای آن ارائه می‌شود.

صادقی ضمن قدردانی از همکاری اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و مجموعه سازمان مدیریت پسماند، افزود: در حال حاضر تمام معابر شهری که کیفیت آسفالت آن‌ها قابلیت تنظیف داشته باشد در پوشش سطح خدمات شهرداری قرار دارد.

کد خبر 636869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.