جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری به امر به معروف و نهی از منکر نیاز دارد

شهردار کرمانشاه گفت: جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری به فریضه امر به معروف و نهی از منکر نیاز دارد تا شاهد رشد اخلاق، صداقت و اعتماد در جامعه باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نادر نوروزی در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه اظهار کرد: جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری به فریضه امر به معروف و نهی از منکر نیاز دارد تا شاهد رشد اخلاق، صداقت و اعتماد در جامعه باشیم.

وی ادامه داد: امر به معروف فقط پرداختن به امر حجاب نیست؛ هر موضوعی در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی نیاز به امر به معروف دارد؛ چراکه دایره امر به معروف و نهی از منکر بسیار گسترده است.

شهردار کرمانشاه گفت: در فریضه امر به معروف و نهی از منکر متاسفانه بیشتر به نهی از منکر پرداخته‌ایم، در حالی که باید به امر به معروف هم توجه شود و این موضوع مهم امر به معروف و نهی از منکر را باید ابتدا از خود شروع کنیم و در مرحله بعد تربیت و امر به معروف را باید از دوران کودکی آغاز کنیم و به‌طور عمقی به موضوع مهم و تاثیرگذار امر به معروف و نهی از منکر بپردازیم.

حجت‌الاسلام اشک‌تلخ، مسئول شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری کرمانشاه، نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این شورا گفت: خوشبختانه شهرداری کرمانشاه در امر پرداختن به فریضه امر به معروف و نهی از منکر در میان ادارات استان نقش پررنگ و پیشروی دارد و جلسات برگزارشده در این زمینه کاربردی بوده و مصوبات آن اجرایی شده است.

وی افزود: یکی از ابزارهای موردنیاز برای انجام امر به معروف و نهی از منکر، استفاده از تبلیغات سطح شهر است که با مساعدت شهردار محترم بخشی از بیلبوردهای تبلیغاتی سطح شهر در اختیار این شورا و امور فرهنگی قرار گرفت و شورا از این بیلبوردهای تبلیغاتی به‌ویژه در زمینه حجاب استفاده خوبی کرده است.

مسئول شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری کرمانشاه همچنین گفت: در محرم و صفر، امسال ۵۰ درصد بیلبوردهای تبلیغاتی سطح شهر به عاشورا و امام حسین (ع) اختصاص یافت و از طریق این بیلبوردها پیام‌های مذهبی و دینی اطلاع‌رسانی شد.

حجت‌الاسلام اشک‌تلخ افزود: ارتقای جلسات هفتگی زیارت عاشورا از دیگر برنامه‌های شورا بود که ازلحاظ کیفیت و کمیت نسبت‌به گذشته رشد چشمگیری داشته است. همچنین همایش تفحص سیره شهدا با کنگره سرداران شهید استان برگزار شد.

مسئول شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری کرمانشاه در پایان گفت: از دیگر برنامه‌های این شورا، حضور و همراهی با شهردار محترم در مساجد سطح شهر است که از این جلسات مفید در راستای تحقق اهداف شورای امر به معروف و نهی از منکر استفاده کردیم و به‌طور قطع همان‌گونه که تاکنون برنامه‌های زیادی در این زمینه برگزار شده، در آینده نیز با توان و قدرت بیشتری ادامه خواهیم داد.

حجت‌الاسلام احمدی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه، نیز در این جلسه از تلاش‌های شهرداری کرمانشاه برای ادای فریضه امر به معروف و نهی از منکر قدردانی کرد و شهرداری را از ادارات پیشرو در این زمینه دانست.

کد خبر 636784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.