حافظان امنیت تا آخرین قطره خون در مقابل دشمن خواهند ایستاد

مسئول اسبق قرارگاه عملیاتی شرق کشور گفت: دشمنان اگر بخواهند کوچک‌ترین آسیبی به مملکت اسلامی شیعه برسانند، حافظان امنیت هیچ‌گاه چنین اجازه‌ای به آنها نخواهند داد و تا آخرین قطره خون در مقابل ظلم آنها خواهد ایستاد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار حاج‌علی اسحاقی ظهر امروز_ششم بهمن‌ماه_ در مراسم تشییع مدافع وطن سرهنگ دوم مختار مؤمنی که با حضور پرشکوه مردم ولایتمدار خمینی‌شهر و مسئولان در شهرستان خمینی‌شهر برگزار شد، اظهار کرد: شرکت مردم در مراسم بدرقه شهید مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان است.

وی افزود: شهدای نیروی انتظامی از شب و روز خود و خانواده گذشتند تا امنیت مردم جامعه را فراهم کنند، اما دیدید که مشتی از افراد نادان با سنگ، چوب و وسایل نقلیه به جان سربازان امنیت افتادند و آنها را به شهادت رساندند.

سردار اسحاقی با تاکید بر ضعف کشورهای اروپایی در خصوص مواجهه با کشور قدرتمند ایران گفت: دشمنان هیچ‌گاه و تحت هیچ شرایطی آماده رویارویی با جمهوری اسلامی ایران را ندارد و اگر بخواهند کوچک‌ترین آسیبی به مملکت اسلامی شیعه برسانند، حافظان امنیت چنین اجازه‌ای به آنها نخواهند داد و تا آخرین قطره خون در مقابل ظلم آنها خواهد ایستاد.

وی با اشاره به تربیت نیروهای مقاومت در سرتاسر جهان ادامه داد: ایران آنقدر قدرتمند است تا جایی که در آب‌های آمریکای جنوبی حرکت می‌کند.

در ادامه این مراسم، پیکر این شهید روی دستان مردم ولایتمدار خمینی‌شهر تا امامزاده سیدمحمد این شهرستان تشییع و در این آستان مقدس به خاک سپرده شد.

به گزارش ایمنا، پیکر شهید سرهنگ دوم مختار مؤمنی، شامگاه پنجم بهمن‌ماه وارد فرودگاه شهید بهشتی اصفهان شد و مورد استقبال مقامات و مردم شهیدپرور استان قرار گرفت و مراسم وداع با پیکر این شهید مدافع امنیت در مسجد جامع دستگرد شهرستان خمینی شهر برگزار شد.

ساعت دو بامداد چهارم بهمن‌ماه عوامل گشتی کلانتری مرکزی شهرستان بمپور حین اجرای مأموریت گشت زنی و تأمین امنیت مردم در ورودی شهر مورد حمله ناجوانمردانه اشرار مسلح قرار گرفتند که در این حمله، سرگرد مختار مؤمنی، رئیس کلانتری ۱۱ بمپور و ستوان دوم ابوذر امیدوار راننده گشت بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده و اشرار با استفاده از تاریکی هوا از محل متواری شدند.

شهید مؤمنی ساکن خمینی‌شهر، متأهل و دارای ۲ فرزند دختر به نام‌های حلما سه ساله و راحیل سیزده ساله است.

حافظان امنیت تا آخرین قطره خون در مقابل دشمن خواهند ایستاد

حافظان امنیت تا آخرین قطره خون در مقابل دشمن خواهند ایستاد

کد خبر 636742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.