شورای ششم به مناطق محروم نگاه حمایتی دارد

رئیس کمیسیون عمران‌‍، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شورای ششم با نگاه حمایتی نسبت به مناطق محروم و کم‌برخوردار شهر فعالیت خود را آغاز کرد و بر اساس همین موضوع این رویکرد را سرلوحه سیاست‌گذاری‌های خود قرار دادیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان فرهمندی امروز_ پنج‌شنبه ششم بهمن_ با اشاره به برگزاری سلسله نشست‌های «پای حرف مردم» اظهار کرد: شورای ششم مشهد با نگاه حمایتی نسبت به مناطق محروم و کم‌برخوردار شهر فعالیت خود را آغاز کرد.

وی ادامه داد: بر اساس همین موضوع این رویکرد را سرلوحه سیاست‌گذاری‌های خود قرار دادیم و خود را متعهد می‌دانیم که ظرفیت و بودجه شهر را به سمت مسائل واقعی شهروندان هدایت کنیم که این نگاه، در پروژه‌های زودبازده متجلی شده است.

رئیس کمیسیون عمران‌، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اینکه مدیریت شهری در این دوره سعی کرده است که پروژه‌ها را به دل محلات ببرد، گفت: این تعریف پروژه طبق نظر و خواست شهروندان بوده تا رضایت عموم را به همراه داشته باشد.

وی اضافه کرد: پروژه‌های زیربنایی و کلان‌پروژه‌ها نیز مورد توجه قرار گرفته است که می‌توان به احداث قطار شهری و ساماندهی اراضی پادگان اشاره کرد، احداث پروژه قطار شهری که زیر زمین بوده است اما یکی از اولویت‌های اصلی شورای ششم مطرح شد و با ساماندهی اراضی پادگان نیز فضای بسیار مطلوبی در اختیار شهر قرار گرفت و برای آینده نیز فرصت خوبی ایجاد شده است.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد افزود: به تازگی نقشه‌های طرح تفصیلی نیز آماده شده است و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد آن را امضا کردند تا وارد فرایند اداری و ابلاغ به سایر مراجع ذی‌ربط شود.

وی خاطرنشان کرد: با این رویداد مهم، گره بزرگی از مناطق مختلف شهری باز می‌شود و شاهد ابلاغ طرح‌های تفصیلی حوزه‌های مختلف خواهیم بود که نوید توسعه و آبادانی را می‌دهد.

کد خبر 636741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.