برج‌های دوقلو نماد ترس سرمایه‌گذاران /در تغییر مسئولیت‌ها با کسی تعارف نداریم

شهردار شهرکرد گفت: شهرداری با سرمایه‌گذارانی برای راه‌اندازی شهربازی مسقف و پروژه‌های دیگر رایزنی کرده است، اما به نتیجه نرسیدن پروژه برج دوقلو از طریق سرمایه‌گذاری عامل بازدارنده‌ای برای ورود سرمایه‌گذار به شهر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین واحدیان امروز _ پنجشنبه ششم بهمن‌ماه _ در نشست با رئیس پلیس فتای چهارمحال‌وبختیاری، اظهار کرد: با اصلاح ساختار سازمانی دوشنبه هر هفته در ملاقات‌های مردمی شاهد کاهش تعداد مراجعات به شهرداری مرکزی هستیم، مدیران مناطق به طور مستقیم باید پاسخگوی مطالبات مردمی باشند تا مردم بخاطر مسائل جزئی به شهرداری مرکزی مراجعه نکنند.

وی با بیان اینکه در تغییر مسئولیت‌ها با کسی تعارف نداریم، افزود: نمی‌گویم همه مشکلات را حل می‌کنم، اما در راستای بهبود عملکرد، روش و مسائل و حل مشکلات شهری تمام تلاشم را می‌کنم.

شهردار شهرکرد با بیان درصد تحقق بودجه قبل از ورود آن ۳۸ درصد بوده است، خاطرنشان کرد: در دو و نیم ماه اخیر درصد تحقق بودجه به ۵۵ درصد رسیده و در تلاش هستم این درصد تحقق تا پایان سال افزایش یابد.

وی با بیان اینکه مشکلات در شهر بلاتکلیف مانده‌اند، اضافه کرد: برای رفع مشکلات بله یا خیر محکم نگفته‌ایم تا شهر از بلاتکلیفی بیرون آید.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه شهرداری یک نهاد عمومی غیردولتی است و برای تأمین بودجه در اصطلاح "دستش در جیب مردم" است، تصریح کرد: با این بودجه در شهر تحولات اساسی نمی‌توان داشت و باید برای حفظ و نگهداشت وضعیت موجود تلاش کنیم و برای توسعه شهر باید بستر برای بخش خصوصی و سرمایه‌گذار فراهم شود.

واحدیان برج دوقلو را نمادی برای ترس سرمایه‌گذاران جهت استقبال از سرمایه‌گذاری در شهرکرد دانست و گفت: شهرداری با سرمایه‌گذارانی برای راه‌اندازی شهربازی مسقف و پروژه‌های دیگر رایزنی کرده است، اما به نتیجه نرسیدن پروژه برج دوقلو از طریق سرمایه‌گذاری عامل بازدارنده‌ای برای ورود سرمایه‌گذار به شهر است.

وی با بیان اینکه برای راه‌اندازی بازار روز دستگاه‌های مرتبط همکاری لازم را ندارد، افزود: مباحث و موضوعاتی که به تحولات شهر کمک می‌کند نیاز به همکاری دارد، اما برخی مسئولان سایز دستگاه‌ها همکاری لازم را ندارد و در حال حاضر برای ایجاد بازار روز به ناچار با تغییر کاربری املاک شهرداری تا حدودی که مجاز هستیم، شروع کرده‌ایم.

شهردار شهرکرد مشکلات شهرسازی، شطرنجی بودن خیابان‌ها، کمبود پارکینگ، تکمیل نشدن مسیر کمربندی، تجمع مراکز خدماتی و اداری در یک مکان خاص و عدم ایجاد مراکز تفریحی و سرگرمی در شهرکرد را از مهم‌ترین دلایل ایجاد ترافیک دانست و اظهار کرد: در حال حاضر تعریض معبر بوعلی سینا به سمت جنوب را در دستور کار قرار داده‌ایم و ساماندهی و تجمع مراکز خدماتی و اداری در راستای کاهش ترافیک ازجمله راه‌اندازی دهکده سلامت را در طرح جامع پیشنهاد داده‌ایم تا عرصه‌ای برای این امر در نظر گرفته شود.

کد خبر 636725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.