امکانات برف‌روبی شهرداری با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی افزایش پیدا کرده است

شهردار بروجن گفت: این شهرداری مجهز به سه دستگاه گریدر، سه دستگاه تیغه برف‌روب، سه دستگاه لودر و دو عدد بیل مکانیکی است. امکانات شهرداری در این حوزه با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی افزایش پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمزه علی ولیان امروز _ پنجشنبه ششم بهمن‌ماه _ در نشست با اصحاب رسانه در خصوص بارش‌های اخیر برف، اظهار کرد: شهرداری بروجن در آبان ماه سال جاری نسبت به برنامه‌ریزی و اجرای دستورالعمل‌های ستاد بحران اقدامات لازم را انجام داد.

وی افزود: برنامه‌ریزی در حوزه به‌روزرسانی تجهیزات، حمل‌ونقل عمومی، جلوگیری از حفاری‌های غیرمجاز، ذخیره‌سازی گازوئیل، نمک و شن، صدور اطلاعیه‌ها، هرس به موقع درختان، هماهنگی جهت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در مواقع نیاز و در صورت بارش برف و برف‌روبی و تقسیم وظایف نیروهای ستادی از اقدامات ستاد بحران است.

شهردار بروجن خاطرنشان کرد: طبق امکانات و وضعیت موجود، شهر بروجن به سه قسمت جغرافیایی تقسیم شده و این مناطق مجهز به امکانات مساوی و مورد نیاز است.

ولیان تاکید کرد: این شهرداری مجهز به سه دستگاه گریدر، سه دستگاه تیغه برف‌روب، سه دستگاه لودر و دو عدد بیل مکانیکی است که این امکانات با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی افزایش پیدا کرده است.

وی گفت: با توجه به حجم سنگین برف (در دو نوبت) و دستور العمل‌های مربوطه، اولویت خدمت‌رسانی و برف‌روبی با مراکز خدماتی، مراکز سلامت و آموزشی، معابر اصلی و کوچه‌ها تعریف شد که با توجه به نزولات جوی و سردی بی‌سابقه هوا، عملیات برف‌روبی و شن‌پاشی (بالغ بر ۳۰۰ تن) در همان ساعات اولیه بارش‌ها آغاز شد.

شهردار بروجن تصریح کرد: علی‌رغم همراهی خوب شهروندان بعضی مشکلات از جمله توقف اتومبیل‌ها در معابر، انتقال حجم برف از داخل منازل به معابر، ازدحام در آرامستان‌ها و سردی بی‌سابقه هوا از عواملی بود که خدمت‌رسانی در این حوزه را با تأخیر مواجه کرد.

ولیان ادامه داد: از همراهی و مساعدت بخش خصوصی، فرمانداری، شورای اسلامی شهر، راهداری و بعضی دستگاه‌های دولتی و امنیتی که بدون چشمداشت همکاری لازم را در این خصوص داشتند صمیمانه قدردانی می‌کنم، اگر چه از اداره کل مدیریت بحران استان گلایه‌مند و نیازمند تجهیزات بیشتر برای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان در مواقع بحران هستیم.

وی از همراهی مردم و بخش خصوصی تقدیر کرد و گفت: فرزندان مردم در شهرداری بروجن، علی‌رغم کمبود منابع و تجهیزات با تمام توان و با بضاعت موجود در عرصه خدمت‌رسانی مشغول به فعالیت هستند، اگر چه وظیفه ما نیز آن است که بابت بعضی مشکلات به وجود آمده برای شهروندان، از آنها عذرخواهی کنیم؛ قدردان حمایت و همراهی مردم هستیم.

کد خبر 636719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.