استقرار ۲ اکیپ گشت و نظارت در محل‌های پرتردد اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان گفت: دو اکیپ گشت و نظارت سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار در محل‌های پرتردد این کلان‌شهر مستقر شده است.

به گزارش ایمنا، سیدعلی عبدالهی در این باره اظهار کرد: با توجه به سرمای هوا و در جهت کاهش آلودگی هوا سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان بر اساس وظایف خود با خودروهای سنگین و نیمه سنگین درون شهری دودزا برخورد می‌کند.

وی افزود: بر همین اساس با کمک پلیس راهور دو اکیپ گشت بازرسی از سوی سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار در سطح شهر فعال است تا تخلفات مربوط به نداشتن بارنامه یا معاینه فنی، اضافه تناژ، عدم روکش بار و مواردی از این قبیل را نظارت و اعمال قانون‌کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان تصریح کرد: این اکیپ‌ها به صورت ۲۴ ساعته در تمام روزهای هفته فعالیت دارند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان و رانندگان می‌توانند هرگونه تخلفی که از سوی خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین در سطح شهر مشاهده کردند را از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ و اعلام پلاک یا کد شناسایی رانندگان که به وسیله برچسب روی خودروهای وانت، نیسان، کامیونت و خودروهای نیمه سنگین درج شده است، اطلاع دهند تا در اسرع وقت به تخلف آن‌ها رسیدگی شود.

به گزارش ایمنا، سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان به عنوان جوان‌ترین سازمان شهرداری اصفهان وظایف مختلفی بر عهده دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به برنامه‌ریزی جهت هماهنگی بار درون‌شهری و برون‌شهری، اعمال مدیریت و نظارت بر امور توقف‌گاه‌ها، باراندازها و پایانه‌ها، ساماندهی حمل‌ونقل بار درون‌شهری و تهیه و تدوین نرخ‌نامه حمل‌ونقل بار طبق ضوابط و دستورالعمل‌های مربوطه اشاره کرد.

سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و کالای درون‌شهری شهرداری اصفهان تلاش خود را در راستای ساماندهی و بهبود وضعیت حمل‌ونقل کالا و بار در شهر از طریق مطالعه، برنامه‌ریزی، آموزش، نظارت، هماهنگی و مدیریت در حمل‌ونقل کالا و بار جهت جابه‌جایی ایمن، مناسب و سریع طبق تعاریف قانونی به‌کار بسته است و اقدامات ضروری در راستای کاهش تقاضای سفر با استفاده از توانمندی دولت الکترونیک و سامانه‌های هوشمند را در دستور کار دارد.

کد خبر 636678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.