انجام ۶ هزار مترمربع آزادسازی برای اجرای میدان ورودی شهر

شهردار فریدون‌شهر گفت: شش هزار مترمربع از اراضی برای احداث میدان ورودی شهر و جاده سراب آبلت طی یک سال گذشته آزادسازی شده است.

ابراهیم باتوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری فریدون‌شهر بر مبنای رقمی نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان بسته شده که تاکنون ۲۰ میلیارد تومان آن محقق شده است و شهرداری در تلاش است تا پایان سال مابقی بودجه را تأمین کند.

وی افزود: در مورد عوارض شهری وصولی‌های شهرداری عدد پایینی را نشان می‌دهد که در این موضوع باید شهروندان با مدیریت شهری همراهی بیشتری داشته باشند و از موقعیت پیش آمده که تا پایان سال است و مقرر شده در صورت واریز عوارض، معوقه جرایم آن تا پایان سال جاری بخشیده می‌شود، استفاده کنند.

شهردار فریدون‌شهر خاطرنشان کرد: یکی از مباحث مهم مدیریت شهری در این دوره دیدن همه شهر و توزیع امکانات و ارائه خدمات در تمام شهر است؛ لذا تلاش شد همه محلات شهر دیده و گزارش کارهای عمرانی انجام شده شفاف سازی و اطلاع رسانی شود.

باتوانی از آزادسازی شش هزار متر مربع از اراضی برای احداث میدان ورودی و جاده سراب آبلت طی یک سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: مابقی این آزادسازی که بیش از ۱۲ هزار مترمربع است طی سال‌های گذشته آزادسازی می‌شود و سال ۱۴۰۲ احداث میدان ورودی شروع خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۶ کیلومتر جدول در سطح شهر برای هدایت آب‌های سطحی احداث شده است، افزود: بیش از ۱۰ هزار متر مربع پیاده‌روسازی، و بیش از ۳ هزار متر کانیوو گذاری در سطح شهر انجام شده است.

شهردار فریدون‌شهر گفت: مجموعه گل نرگس، محله زیر ترمینال روستایی و محله کندو بیش از ۹۰ درصد آماده‌سازی شده که شامل جدول و کانیوو، زیرسازی و آسفالت است تا دغدغه چندین ساله شهروندان ساکن در این محلات تا حدودی رفع شود.

کد خبر 636574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.