پایان کار خرده‌فروشان مواد مخدر در فلاورجان

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با اشاره به دستگیری سه خرده‌فروش مواد مخدر، گفت: در عملیات ماموران انتظامی این شهرستان سه کیلو و ۶۴۰ گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ مرتضی هادیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر و در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت مجرمانه تعدادی از خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر در یکی از محلات این شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فلاورجان با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی از صحت اخبار اطمینان پیدا کردند و پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و طی انجام عملیات ضربتی و غافلگیرانه سه خرده‌فروش مواد مخدر را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان تصریح کرد: در این عملیات سه کیلو و ۶۴۰ گرم تریاک و یک عدد ترازوی توزین مواد مخدر در بازرسی از مخفیگاه متهمان کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: پلیس اجازه نمی‌دهد مجرمان، نظم و امنیت جامعه را به مخاطره بیندازند و با خرده‌فروشان و سوداگران مرگ با قاطعیت و در چارچوب قانون برخورد می‌کند، از شهروندان می‌خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 636534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.