امدادرسانی به ۹۰ نفر در ۴۸ ساعت گذشته

سرپرست امداد و نجات استان خوزستان با اشاره به اینکه در ۴۸ ساعت گذشته به شش حادثه جاده‌ای، شهری و آبگرفتگی منازل مسکونی امدادرسانی شد، گفت: امدادگران جمعیت هلال‌احمر به ۹۰ نفر در این حوادث امدادرسانی کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیرعباس نجفی امروز _چهارشنبه، پنجم بهمن‌ماه_ اظهار کرد: در ۴۸ ساعت گذشته به شش حادثه جاده‌ای، یک حادثه شهری و آبگرفتگی منازل مسکونی امدادرسانی شد.

وی با اشاره به بارندگی‌های اخیر در استان خوزستان، ادامه داد: در بخش صیدون شهرستان باغملک شاهد بارش شدید باران بودیم و مناطق هپرو، می‌داود، قلعه سروستان، طلاور و بکانی متأثر از این بارش‌ها نیازمند امدادرسانی بودند.

سرپرست امداد و نجات استان خوزستان با بیان اینکه با پاسخگویی سریع امدادگران جمعیت هلال‌احمر شهرستان باغملک، ارزیابی‌ها انجام و عملیات امدادرسانی انجام شد، ادامه داد: در این حوادث به ۹۰ نفر امدادرسانی شد و اقلامی مانند پتو، موکت، کنسروجات، شکر و چادرهای اسکان بین افراد نیازمند توزیع شد.

وی با اشاره به رخداد حوادث جاده‌ای در ۴۸ ساعت گذشته، تصریح کرد: نجاتگران پایگاه‌های امدادی نیز در محورهای اندیکا-تاراز، هندیجان-بوطاری، شوش-دانیال‌نبی، مسجدسلیمان-سه‌راهی لالی، شادگان-دارخوین و محور شوش اندیمشک به هفت مصدوم امدادرسانی کردند.

نجفی اضافه کرد: هشت خودروی آمبولانس، ۱۳ تیم عملیاتی در حوادث ۴۸ ساعت گذشته مشغول امدادرسانی بودند.

کد خبر 636502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.