مدیران مهدهای کودک مادران و پدران جامعه هستند

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مدیران مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی مادران و پدران جامعه محسوب می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فاطمه سلیمی امروز_ چهارشنبه پنجم بهمن_ در مراسم افتتاح باشگاه اجتماعی «کهکشان کودکی» اظهار کرد: مدیران مهدهای کودک و مراکز پیش‌دبستانی، مادران و پدران فرزندان جامعه محسوب می‌شوند که نقش مادری و پدری را در سطح جامعه و به گونه‌ای دیگری انجام می‌دهند.

وی با قدردانی از زحمات دلسوزانه و نقش‌آفرینی مدیران مهدهای کودک، افزود: خادم امام‌رضا (ع) محدود به حریم قدس رضوی نمی‌شود و هر فردی در هر نقطه از جهان هستی به نیت امام هشتم قدمی بردارد و فعالیتی انجام دهد، خادمی امام‌رضا (ع) است.

رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه کودکان، اصل زندگی هستند که مدیران و افراد مؤثر آینده جامعه به شمار می‌روند، تصریح کرد: نقش تربیتی مدیران مهدهای کودک و حوزه آموزش‌وپرورش، نقش پررنگ و مؤثری است.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد افزود: سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد در این دوره مدیریت شهری، برنامه‌های محتوایی ارزشمندی با گفتمان نوآورانه و خلاقانه ایجاد کرده که بسیار ارزشمند بوده است و یکی از آن‌ها، «کهکشان کودکی» است، زیرا کودک به مثابه کهکشانی است که اثرگذاری بی نظیری در جهان دارد.

وی با بیان اینکه یکی از مسئولیت‌های امروز ما نقش تربیتی است، گفت: خانواده و مربیان مهد، تربیت کننده و مؤثر روی کودکان هستند، بنابراین نقش خود را در این زمینه‌ها را باید پررنگ ببینید.

سلیمی خاطرنشان کرد: در سه مرحله کهکشان کودکی تعریف شده است و باید معلوم کنیم که کودک را چگونه می‌خواهیم تربیت کنیم تا بتوانیم برای او اثرگذار باشیم، کودکان باید متخصص و متعهد تربیت شوند.

کد خبر 636485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.