۶۶ درصد بودجه ۱۴۰۲ نجف‌آباد عمرانی است

شهردار نجف‌آباد با اشاره به رشد ۴۳ درصدی بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ نسبت به سال جاری، گفت: حدود ۶۶ درصد بودجه سال آینده عمرانی است.

عبدالرسول امامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به رشد ۴۳ درصدی بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ نسبت به سال جاری، اظهار کرد: بودجه سال آینده ۸۴۶ میلیارد تومان پیشنهاد شده که ۳۳.۵ درصد آن بودجه جاری و ۶۶.۵ درصد دیگر بودجه عمرانی است.

وی یکی از ویژگی‌های بودجه سال ۱۴۰۲ را همچون سال جاری، تقسیم ارزش افزوده و آلایندگی‌ها بین مناطق به نسبت جمعیت هر منطقه دانست و افزود: تلاش کردیم بودجه پیشنهادی را در زمان مقرر به شورای اسلامی شهر تقدیم کنیم تا شورا فرصت لازم جهت بررسی و اعلام نظر داشته باشد.

شهردار نجف‌آباد خاطرنشان کرد: درآمدهای حاصل از اجرای ماده ۱۰۱ قانون شهرداری، درآمد حاصل از فروش اراضی و املاک شهرداری، درآمد حاصل از ارزش افزوده کالا و خدمات و درآمد حاصل از واریز آلایندگی و درآمد حاصل از سایر کدهای درآمدی و کوششی و محلی بودجه شهرداری را تأمین می‌کند.

وی تاکید کرد: میزان بودجه شهرداری مرکزی معادل ۲۸ درصد از کل بودجه، بودجه منطقه یک معادل ۱۴.۷۷ درصد، بودجه منطقه دو معادل ۱۳.۷۱ درصد، بودجه منطقه سه معادل ۹.۱۰ درصد از کل بودجه، بودجه منطقه چهار را معادل ۹.۳۳ درصد و بودجه شهرداری منطقه پنج معادل ۸.۲۷ درصد و بودجه سازمان‌های وابسته معادل ۳۰.۱۴ درصد در نظر گرفته شده است.

کد خبر 636469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.