خودروسازان ترک عادت نکردند / دیدار پیکان - مس کرمان پخش زنده نخواهد داشت

دیدار تیم‌های فوتبال پیکان تهران و مس کرمان در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر به‌طور مستقیم پخش نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دیدار دو تیم فوتبال پیکان تهران و صنعت مس کرمان از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر ایران جام خلیج‌فارس از ساعت ۱۴ روز جمعه _هفتم بهمن‌ماه_ در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار خواهد شد. نکته جالب‌توجهی که در خصوص این مصاف وجود دارد، این است که تا کنون تصمیمی مبنی بر پخش مستقیم این بازی از سوی باشگاه میزبان اتخاذ نشده است.

بازی‌های تیم پیکان تهران در این فصل در دو ورزشگاه پاس‌قوامین تهران و انقلاب کرج برگزار شده و دیدار پیکان - مس کرمان در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار خواهد شد. باشگاه پیکان مدت‌هاست بابت پخش مستقیم دیدارهایش از صداوسیما، هزینه‌ای پرداخت نمی‌کند و چنانچه باشگاه میهمان این هزینه را متقبل نشود، آن بازی‌ها پخش‌مستقیمی ندارند و گویا در مصاف هفته هفدهم نیز این روال تداوم خواهد داشت و شاهد پخش زنده این بازی نخواهیم بود.

به گزارش ایمنا، تیم فوتبال صنعت مس کرمان برای برگزاری این بازی، عصر روز پنجشنبه _ششم بهمن‌ماه_ راهی تهران خواهد شد، تا از ساعت ۱۴ روز جمعه بازی خود را برابر پیکان به انجام برساند؛ دیداری که برای هر دو تیم به‌ویژه مسی‌های کرمانی با توجه به جایگاهشان در جدول رده‌بندی لیگ برتر از اهمیت بالایی برخوردار است.

کد خبر 636457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.