ثبت‌نام در آزمون متقاضیان عضویت در کمیته‌های طبقه‌بندی مشاغل کارگری

پیرو آگهی ثبت‌نام آزمون عضویت در کمیته‌های طبقه‌بندی مشاغل کارگری، به اطلاع می‌رساند مهلت ثبت‌نام تا روز جمعه، هفتم بهمن‌ماه تمدید شد.

به گزارش ایمنا، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نظر دارد با همکاری مؤسسه کار و تأمین اجتماعی و جهاد دانشگاهی و با عنایت به ماده (۴۹) قانون کار و دستورالعمل ضوابط انتخاب و وظایف کمیته‌های دائمی طبقه‌بندی مشاغل کارگاه‌های مشمول قانون کار مصوب بهمن‌ماه ۱۳۸۹، نسبت به برگزاری آزمون متقاضیان عضویت در کمیته‌های طبقه‌بندی مشاغل کارگری اقدام نماید.

الف- شرایط داوطلبان:

- عضویت در کمیته طبقه‌بندی مشاغل کارگاه‌ها مطابق با ضوابط دستورالعمل انتخاب و وظایف کمیته‌های دائمی طبقه‌بندی مشاغل کارگاه‌ها

- ارسال تقاضای شرکت در آزمون به ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان

تذکر: صرفاً متقاضیانی امکان ثبت‌نام در آزمون را دارند که طی مراحل قبلی و از طریق ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مربوطه احراز صلاحیت شده باشند و اسامی‌شان توسط ادارات اجرایی استانی قبل از تاریخ شروع ثبت‌نام به اداره کل روابط کار و جبران خدمت ارسال شده باشد.

ب-مدارک مورد نیاز برای شرکت در آزمون

۱. تکمیل تقاضانامه اینترنتی از طریق وبگاه مؤسسه کار و تأمین اجتماعی، به نشانی الکترونیکی www.lssi.ir

۲. پرداخت هزینه ثبت‌نام به مبلغ ۳/۵۰۰/۰۰۰ (سه میلیون و پانصد هزار) ریال به‌صورت الکترونیکی و از طریق درگاه اینترنتی اعلام‌شده در سامانه ثبت‌نام

ج- زمان ثبت‌نام

کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام در آزمون متقاضیان عضویت در کمیته‌های طبقه‌بندی مشاغل کارگری ضمن مطالعه دقیق شرایط مندرج در آگهی، در صورت داشتن شرایط می‌باید تا روز جمعه، مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۷ به وبگاه مؤسسه کار و تأمین اجتماعی به نشانی www.lssi.ir مراجعه و نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام اقدام کنند.

متقاضیان باید در مهلت تعیین‌شده نسبت به ثبت‌نام اقدام و از موکول کردن آن به روزهای پایانی خودداری کنند. بدیهی است که مدت‌زمان ثبت نام تمدید نمی‌شود.

د- پرداخت وجه ثبت‌نام

متقاضیان واجد شرایط می‌باید با مراجعه به وبگاه اعلام‌شده، نسبت به پرداخت وجه ثبت‌نام به مبلغ ۳/۵۰۰/۰۰۰ ریال به‌صورت الکترونیکی اقدام نمایند. به ثبت‌نام‌های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به‌هیچ‌وجه مسترد نمی‌شود.

ه- تاریخ برگزاری و نحوه شرکت در آزمون

آزمون در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۲۶ تا ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ به‌صورت الکترونیکی، با حضور متقاضیان در واحدها و مراکز آزمون جهاد دانشگاهی در سراسر کشور برگزار می‌شود. تاریخ و محل برگزاری و ساعت شروع آزمون از طریق سامانه ثبت‌نام در هنگام دریافت کارت آزمون یا از طریق پیامک به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.

کد خبر 636415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.