جشنواره‌های «قوشچی» حمایت شود

سخنگوی شورای اسلامی شهرستان ارومیه گفت: جشنواره‌های شهر قوشچی نیازمند حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

رامین عیوض‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در نشست ماهانه شورای اسلامی شهرستان ارومیه که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، مدیرکل ورزش و جوانان استان و معاون عمرانی فرماندار برگزار شد، موارد متعددی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در حال حاضر نماینده اداره ورزش و جوانان در بخش انزل مستقر نیست در حالی که در گذشته شاهد حضور این نماینده بودیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهرستان ارومیه گفت: تعمیر سالن ورزشی قوشچی در اولویت قرار داده شود، چراکه ۱۶ سال است از کف‌پوش فعلی استفاده و باعث آسیب دیدن ورزشکاران می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه تعیین مسئولان هیئت‌های ورزشی در بخش‌های شهرستان باید پیگیری شود، افزود: اگر مسئولی برای امور ورزشی در نظر گرفته شود، مجبور به پیگیری و حتی استعدادیابی برای مسابقات هستند و یکی از کمبودهای اساسی بخش انزل کمبود تجهیزات ورزشی است.

عیوض‌نژاد با اشاره به حوزه فرهنگی خاطرنشان کرد: برای حفظ فرهنگ شهروندی در شهر استقرار نماینده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و ایجاد یک مکان مناسب ضروری است، در این راستا می‌توانیم زمین مناسب برای سالن اجتماعات فرهنگی و هنری فراهم کنیم، همچنین تجهیز کتابخانه شهر قوشچی باید در دستور کار قرار گیرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهرستان ارومیه با بیان اینکه جشنواره‌های شهر قوشچی نیازمند حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است، ادامه داد: قوشچی یکی از مناطق پرجمعیت شمال شهرستان ارومیه و فاصله آن تا ارومیه حدود ۷۵ کیلومتر است و بافت این شهر را ارتفاعات غربی شهر و دریاچه ارومیه در شرق احاطه کرده است.

کد خبر 636336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.