ارسال لایحه درخواست ارتقای جایگاه واحد آتش‌نشانی به شورای شهر

سرپرست شهرداری تیران بر ضرورت توسعه زیرساختی و ساختاری واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تاکید کرد و گفت: لایحه درخواست ارتقای جایگاه واحد آتش‌نشانی به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، به شورای اسلامی شهر ارسال شده است.

رضا ناهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا بر ضرورت توسعه امدادرسانی تاکید و اظهار کرد: تیران در مرکز شهرستان تیران و کرون قرار دارد و به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی و حجم بالای تردد به خدمات امدادی مجهز و توسعه یافته نیاز دارد.

وی افزود: آتش‌نشانی و خدمات ایمنی یکی از مهمترین حوزه‌های امدادرسانی به شهروندان و مسافران است و باید زیرساخت‌ها و امکانات آن توسعه پیدا کند.

سرپرست شهرداری تیران افزایش تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهر را جزو مهمترین ضرورت‌ها دانست و خاطرنشان کرد: امدادرسانی سریع و به موقع مورد توجه است و با افزایش ایستگاه‌های جدید محقق می‌شود.

ناهی ارتقای ساختار آتش‌نشانی و خدمات ایمنی به سازمان در دوره جدید مدیریت شهری را مهم دانست و تاکید کرد: جذب نیروی متخصص و توانمند و فعالیت تخصصی و ایمنی با ارتقای سازمانی انجام می‌شود.

وی به‌روزرسانی امکانات و افزایش تجهیزات را ضروری دانست و ادامه داد: این موضوع با افزایش ایستگاه‌ها نیز باید به صورت جدی پیگیری شود و با توجه به محدودیت اعتباری شهرداری‌ها حمایت دولت به افزایش ارائه خدمات با کیفیت به شهروندان کمک می‌کند.

سرپرست شهرداری تیران تصریح کرد: لایحه درخواست ارتقای جایگاه واحد آتش‌نشانی تیران به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی به شورای اسلامی شهر تیران ارسال شده تا پس از تصویب و پیگیری آن در وزارت کشور، شاهد راه‌اندازی این سازمان تخصصی باشیم.

ناهی گفت: در حال حاضر مدیریت حمل‌ونقل، به صورت یک سازمان مستقل وابسته به شهرداری فعالیت دارد و با تأسیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی این دومین سازمان شهرداری خواهد بود که این فرآیند را طی کرده است.

وی اضافه کرد: تأسیس سازمان زیباسازی، رفاهی و تفریحی نیز جز نیازهای این شهر است که باید دنبال شود.

کد خبر 636289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.