عصرانه خبری شهرهای ایران در چهارم بهمن‌ماه

در این بسته خبری از افتتاح هفت پروژه زیست‌محیطی در قم تا خرید ۲۵ دستگاه ون و اتوبوس برای ناوگان شهری بیرجند و بدهی ۶۸ هزار میلیارد تومانی شهرداری تهران را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

افتتاح هفت پروژه زیست‌محیطی در قم با حضور معاون رئیس‌جمهور

هفت پروژه زیست محیطی و مدیریت پسماند شهری با هزینه‌ای بالغ بر یک هزار میلیارد ریال، روز سه شنبه طی آئینی با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در قم به بهره برداری رسید.

شهرداری تهران حدود ۶۸ هزار میلیارد تومان بدهی دارد

علیرضا زاکانی، شهردار تهران از دیون حدود ۶۸ هزار میلیارد تومانی این نهاد خبر داد و گفت: این بدهی که مربوط به دیون بانکی و پیمانکاران است از سال‌های قبل باقی مانده است.

شهردار جدید ابهر پس از ۲ ماه کش و قوس انتخاب شد

پس از دو ماه کش و قوس بر سر گزینه‌ها، " سید نعمت‌الله نجیب‌حسینی " به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب شد.

برخورد با خودرو موجب مرگ پاکبان زرندی شد

علی ضیاء‌الدینی، شهردار زرند گفت: صبح امروز چهارم بهمن یک خودرو با کارگر تنظیف شهرداری این شهر برخورد کرد که موجب مرگ وی شد.

خرید ۲۵ دستگاه ون و اتوبوس برای ناوگان شهری بیرجند

سید محمود حسینی، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند گفت: ۱۵ دستگاه اتوبوس و ۱۰ دستگاه ون جدید برای نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری بیرجند خریداری شده است.

آمادگی آرامستان‌های تبریز برای مراسم لیله‌الرغائب

فرخ جلالی، مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز از آمادگی آرامستان‌های شهر برای برگزاری مراسم لیلة الرغائب خبر داد و گفت: با هماهنگی تمام ارگان‌های انتظامی، امدادی و خدمات رسان، تمهیدات گسترده‌ای برای روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری اتخاذ می‌شود.

همزمان با دهه فجر سه پروژه بزرگ ترافیک شهری در سنندج کلنگ‌زنی می‌شود

سیدانور رشیدی، شهردار سنندج گفت: سه پروژه بزرگ ترافیک شهری همزمان با دهه فجر در سنندج کلنگ‌زنی می‌شود.

کد خبر 636243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.