استقبال خوب از هایما و لاماری/T۵ مشتری نداشت

امروز ۳۰۵۰ دستگاه خودرو در بورس کالا عرضه شد، در این نوبت عرضه از لاماری و هایما استقبال خوبی به عمل آمد اما از خودروهای T۵ استقبال نشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز در تالار خودرو نیز ۲,۰۰۰ هایما S۷ سفید با قیمت پایه ۷۴۳ میلیون تومان، ۵۰۰ عدد T۵ اتوماتیک سفید و مشکی با قیمت پایه یک میلیارد و ۱۷۴ میلیون تومان و ۵۵۰ دستگاه لاماری ایما سفید، مشکی و خاکستری با قیمت پایه ۹۸۱ میلیون تومان عرضه شد.

مشخصات خودروهای امروز بورس کالا

تاریخ تحویل پیش پرداخت قیمت پایه (ریال) تعداد نوع خودرو
۱۴۰۲/‏۰۵/‏۰۲ ۵۰ درصد ۹,۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱۵۰ لاماری ایما خاکستری
۱۴۰۲/‏۰۵/‏۰۲ ۵۰ درصد ۹,۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰ ۲۰۰ لاماری ایما سفید
۱۴۰۲/‏۰۵/‏۰۲ ۵۰ درصد ۹,۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰ ۲۰۰ لاماری ایما مشکی
۱۴۰۲/‏۲۰/‏۰۲ ۵۰ درصد ۱۱,۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ۳۰۰ T۵ اتوماتیک مشکی
۱۴۰۲/‏۲۰/‏۰۲ ۵۰ درصد ۱۱,۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ۲۰۰ T۵ اتوماتیک سفید
۱۴۰۲/‏۲۰/‏۰۲ ۵۰ درصد ۷,۴۳۰,۰۰۰,۰۰۰ ۲۰۰۰ هایما S۷ سفید

صف سنگین برای هایما S۷

برای ۲,۰۰۰ هایمای عرضه شده در بورس کالا، امروز ۸,۱۲۸ تقاضا وجود داشت، این برتری تقاضا نسبت به عرضه موجب افزایش ۳۷.۳۸ درصدی قیمت این خودرو نسبت به قیمت پایه شد. در نهایت هایما با میانگین قیمت ۱,۰۲۰,۷۲۴,۰۰۰ تومان معامله شد، در حالی که این خودرو در بازار حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. بنابراین هایما در بورس کالا تقریباً ۱۵۰ میلیون تومان ارزان‌تر از بازار به فروش رسید.

استقبال خوب از هایما و لاماری/T۵ مشتری نداشت

لاماری تقریباً دو برابر به فروش رسید

اما متقاضیان لاماری نیز بسیار بیشتر از تعداد عرضه شده بود. تعداد ۲۰۰ دستگاه لاماری مشکی عرضه شد که ۹۵۵ نفر متقاضی داشت. در نهایت لاماری مشکی با رشد ۸۵.۹ درصدی نسبت به قیمت پایه، ۱,۸۲۳,۶۷۵,۰۰۰ تومان به فروش رسید.

برای ۱۵۰ دستگاه لاماری خاکستری نیز تقاضای زیادی شد ۴۶۳ متقاضی وجود داشت، در نهایت نیز این خودرو با رشد ۶۴.۸۳ درصدی نسبت به قیمت پایه، ۱,۶۱۶,۹۸۰,۰۰۰ تومان به فروش رسید.

همچنین ۲۰۰ دستگاه لاماری سفید عرضه شد که ۸۵۲ متقاضی داشت، در نهایت قیمت این خودرو با ۷۰.۴۷ درصد رشد نسبت به قیمت پایه، ۱,۶۷۲,۲۸۰,۰۰۰ تومان به فروش رسید.

بنابر اخبار غیررسمی لاماری در بازار حتی تا دو میلیارد هم قیمت خورده است. با این اوصاف خریداران لاماری از خرید خود در بورس کالا حدود ۱۵۰ میلیون تومان سود کردند.

استقبال خوب از هایما و لاماری/T۵ مشتری نداشت

از T۵ استقبال نشد

از T۵ سفید و مشکی استقبال نشد و از مجموع ۵۰۰ خودرو عرضه شده ۵۰ خودرو متقاضی داشت و به علت استقبال کم، این خودرو با قیمت پایه ۱,۱۷۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان معامله شد.

استقبال خوب از هایما و لاماری/T۵ مشتری نداشت

کد خبر 636234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.