جابه‌جایی لوله آب شرب معارض با تقاطع دانشجو

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری نجف‌آباد گفت: تاکنون ۹۵ درصد از عملیات اجرایی جابه‌جایی فاز دوم لوله آب شرب هزار میلی‌متری پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای دانشجو انجام شده است و تنها نقاط اتصال ابتدایی و انتهایی خط باقی مانده است.

سیدرسول موسویان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اتمام عملیات اجرایی جابه‌جایی فاز دوم لوله آب شرب هزار میلی‌متری پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای دانشجو اظهار کرد: بر اساس جلساتی که از قبل با محوریت فرمانداری برگزار شده بود، کار طبق برنامه پیش رفت و آخرین فاز جابه‌جایی این لوله که معارض تقاطع غیرهمسطح شهدای دانشجو بود با مشارکت شهرداری نجف‌آباد، شرکت آب و فاضلاب، پیمانکار پروژه و کمک راهداری و پلیس راه با موفقیت به اتمام رسید.

وی با بیان اینکه این پروژه در ورودی شمال شرق و در یکی از نقاط بسیار حساس و کلیدی شهر نجف‌آباد واقع شده است، افزود: این جابه‌جایی با خرید لوله فلزی به قطر هزار میلی‌متر با پوشش مناسب به همراه اتصالات و سایر اقلام مورد نیاز به طول بیش از ۶۰۰ متر با هزینه‌ای بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال از منابع شهرداری نجف‌آباد به اتمام رسید.

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری نجف‌آباد با اشاره به نکات فنی این جابه‌جایی تصریح کرد: به دلیل میزان مصرف بالای آب به دنبال زمان مناسبی مانند فصل سرد بودیم تا مصرف آب به حداقل ممکن برسد و این جابه‌جایی با کمترین قطعی آب و مزاحمت برای شهروندان انجام شود.

موسویان گفت: تاکنون ۹۵ درصد از عملیات اجرایی انجام شده، تنها نقاط اتصال ابتدایی و انتهایی خط باقی مانده است که ظرف یک هفته آینده انجام خواهد شد.

کد خبر 636226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.