بیش از ۲۵۰۰ ایثارگر در اولویت حج تمتع قرار دارند

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: از ۵هزار سهمیه حج تمتع در سال‌جاری تعداد ۲هزار و ۶۷۴ نفر در اولویت هستند که شامل افرادی می‌شود که در سال ۹۹ هزینه سفر حج را پرداخت کرده‌اند و به خاطر کرونا از این سفر بازمانده‌اند.

به گزارش ایمنا به نقل از دفاع‌پرس، سیدمحمدصادق هاشمی در دومین نشست حج تمتع و کاروان سال ۱۴۰۲ ویژه ایثارگران که در دفتر ریاست سازمان حج و زیارت برگزار شد، ضمن قدردانی از سازمان حج و زیارت برای همکاری این سازمان با بنیاد شهید و اختصاص سهمیه جهت اعزام خانواده‌های شاهد و ایثارگر به حج تمتع، اظهار کرد: با توجه به کهولت سن والدین معزز شهدا و جانبازان، ضرورت دارد تا سهمیه بنیاد شهید و امور ایثارگران افزایش یابد.

وی افزود: از پنج‌هزار سهمیه حج تمتع در سال‌جاری تعداد دوهزار و ۶۷۴ نفر در اولویت هستند که شامل افرادی می‌شود که در سال ۹۹ هزینه سفر حج را پرداخت کرده‌اند و به خاطر کرونا از این سفر بازمانده‌اند.

سیدصادق حسینی، رئیس سازمان حج و زیارت نیز در این نشست ضمن تشکر از همکاری، سرعت و دقت بنیاد شهید و امور ایثارگران در فرآیند حج سال گذشته، درباره محدودیت‌های حج گفت: محدودیت‌های سنی برداشته شده و درباره محدودیت واکسن، عربستان هنوز به ایران در این باره اعلامی نداشته است.

در این نشست که سیدمستجاد حسینی، مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز حضور داشت، مسائلی پیرامون اعزام کاروان ویژه جانبازان، تکریم خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر، مدت سفر حج، مابه‌التفاوت هزینه سفر برای افرادی که در سال ۱۳۹۹ ثبت‌نام داشته‌اند و افرادی که در سال ۱۳۹۹ سهمیه دریافت کرده‌اند و اکنون در قید حیات نیستند، بحث و تبادل نظر شد.

کد خبر 636151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.