اگر مجاهدت سپاه نبود، تروریسم دامن‌گیر اروپا می‌شد

اعضای شورای شهر اصفهان در حمایت از سپاه پاسداران و محکومیت اقدام خبیثانه پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه بیانیه‌ای صادر کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شورای اسلامی شهر اصفهان امروز _سه‌شنبه چهارم بهمن_ در صحن علنی هفتادوسومین جلسه شورای ششم، بیانه‌ای در حمایت از سپاه پاسداران و محکومیت اقدام خبیثانه پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه بیانیه‌ای صادر کرد که بدین شرح است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

اگر سپاه نبود کشور نبود. امام خمینی (قدس سره الشریف)

پارلمان اروپا با به‌کار بردن توصیفات موهوم برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بار دیگر بر طبل خصومت و خشونت کوبیده و در مسیر انحرافی خویش ادامه می‌دهد. خشم نمایندگان پارلمان اروپا از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بی‌دلیل نیست چراکه طی ۴۳ سال سپری شده از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، مهندسی دقیق دشمنان غربی و صهیونیستی این مرز و بوم با هدف نابودی جهان اسلام و تجزیه ایران و منطقه، با رصد هوشمندانه و اقدام قاطعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناکام مانده است.

سپاهی که بیشترین نقش را در مقابله با تروریست‌های داخلی –منطقه ای و جهانی داشته و دولت‌های اروپایی خود مدیون رشادت‌های این نیرو در عرصه مقابله با تروریست‌های داعش اند. سپاهی که سرشار از انگیزه –معنویت –خلوص و اتصال با خاندان رسالت و اهل‌بیت عصمت و طهارت و کربلای امام حسین (ع) است.

اروپاییان بدانند که اگر مجاهدت‌های مجموعه سپاه نبود و اگر جانفشانی‌های سپاه قدس و شهید سلیمانی عزیز به رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مدظله العالی نبود، قطعاً آتش‌فشان تروریستی که توسط آمریکای مستکبر ایجاد شد، دامن‌گیر اروپایی‌ها می‌شد و امنیتی که امروز در اروپا حاکم است، از بین می‌رفت.

بدون شک تروریست معرفی کردن نیروی مسلح قانونی و رسمی کشور بر خلاف صریح قوانین بین‌المللی است که از سوی خود سران غرب مورد تأیید قرار گرفته که اصرار بر آن عواقب سختی برای بانیان آن به دنبال خواهد داشت.

شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن محکوم نمودن این اقدام پارلمان اروپا اعلام می‌کند که اقتدار، عقلانیت و هوشمندی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران دشمن را عاجز و زبون نموده و این نیرو در جنگ ترکیبی با قدرت ایمان –توکل و اراده در مقابل همه دنیای مادی آنها ایستاده است. سپاه پاسداران دژ مستحکم و پناه آحاد مردم اعم از مسلمان و غیر مسلمان، شیعه و سنی، زن و مرد، روستایی و شهری و تمام مردم ایران است. بی درنگ لازم است اروپایی‌ها اشتباهات خود را متوجه شوند و جای ظالم و مظلوم و شهید و جلاد را عوض نکنند و قبل از آنکه فرصت برای جبران چنین خطاهای محاسباتی از سوی پارلمان اروپا از بین برود، اتحادیه اروپا از افتادن بیشتر در دام خطرناکی که صهیونیسم بین‌الملل و آمریکای جهان خوار برای آن مهیا ساخته است اجتناب ورزد و بدانند که هر ایرانی یک سپاهی است.

شورای اسلامی شهر اصفهان _ بهمن ماه ۱۴۰۱»

به گزارش ایمنا، در پی اقدام خبیثانه اتحادیه اروپا مبنی بر رأی مثبت به متمم پیشنهادی برای قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی، اعضای شورای شهر با لباس مقدس سپاه در هفتاد و سومین جلسه علنی شورا حضور پیدا کردند.

سردار جواد استکی فرمانده و سردار اصغر عرب پور جانشین فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهداء نیروی زمینی سپاه پاسداران در استان‌های اصفهان، چهارمحال‌وبختیاری و یزد و سردار هاشم‌پور فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) میهمانان صحن علنی امروز شورا بودند.

کد خبر 636131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.