تحریم سپاه، نشان‌دهنده صحیح بودن مسیر و موفق بودن ماموریت‌ها است

جانشین فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران تحریم سپاه در زمانی که نظام جمهوری اسلامی تحریم است را بی‌معنا دانست و گفت: اینکه مورد خشم و غصب دشمن قرار گرفته‌ایم، باعث افتخار است و این تحریم نشان از صحیح بودن مسیر و موفق بودن ماموریت‌های سپاه دارد.

به گزارش ایمنا، سردار اصغر عرب‌پور امروز _سه‌شنبه چهارم بهمن‌ماه_ در هفتادوسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به موفقیت‌های بانوان محجبه ایرانی در عرصه‌های علمی، فرهنگی و ورزشی اظهار کرد: آنچه دشمن بر ضد ایران اسلامی تبلیغ می‌کرد، ضد نقش مؤثر زن عفیف و موفق ایرانی بود.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای خدشه‌دار کردن امنیت داخلی ایران در فتنه اخیر افزود: جبهه استکبار تصور می‌کرد که کمر نظام جمهوری اسلامی با تحریم‌ها می‌شکند، اما مشاهده کردند که جوانان این کشور به کمک مسئولان آمدند و با اتکا به توان داخلی، نیازهای کشور را برطرف ساختیم.

جانشین فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران در استان‌های اصفهان، چهارمحال‌وبختیاری و یزد گفت: دشمنان مردم را به اعتصاب دعوت کردند تا اقتصاد ایران را از پا درآوردند، در رأس توطئه‌های اغتشاشگران، توهین به مقام معظم رهبری بود زیرا ایشان بیش از هر کسی به فتنه‌های دشمن تاکید داشت.

وی با اشاره به اقتدار سپاه پاسداران تصریح کرد: از زمانی که سپاه پاسداران انقلاب تنگه هرمز را تحویل گرفته، اجازه هیچ گونه تحرکی به نیروهای فرامنطقه‌ای نداده است، در این مدت دوبار شناورهای دشمن وارد آب‌های سرزمینی کشور شدند و هر دو بار به محض ورود، توسط سپاه دستگیر شدند، همان طور که پهپادهای آن‌ها فوری سرنگون می‌شوند.

سردار عرب‌پور افزود: دشمن به دنبال آزمودن این موضوع بود که آیا جمهوری اسلامی جسارت و جرئت به‌کارگیری تجهیزات خود را دارد یا خیر، که با اتکا به خداوند در هر دوبار تجاوز دشمنان به آب‌های سرزمینی، این جسارت نیروی سپاه به آنها نشان داده شد.

وی با بیان اینکه قدرت سپاه پاسداران انقلاب، پهپاد و موشک نیست بلکه اراده و توکل بر خدا است، ادامه داد: از زمانی که صهیونیست‌ها در غرب ساکن شدند، سعی کردند مردم را به مسائل دنیایی مانند مواد مخدر و کارهای مهیج سرگرم کنند، در حالی که مردم آن منطقه فوج‌فوج در حال مسلمان شدن هستند.

نفوذ ایران تا مرز دریای مدیترانه

جانشین قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه خاطرنشان کرد: دانشمندان آمریکایی پیش‌بینی کرده‌اند که تا ۲۰ سال آینده، مردم این کشور با اذان صبح مسلمانان بیدار می‌شوند و به همین دلیل امروز از قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران احساس خطر کردند.

وی هدف از ایجاد داعش را هراس مردم از مسلمان شدن دانست و تصریح کرد: بر این اساس از رسانه‌های زیادی استفاده کردند تا جنایات داعش را به جهان نشان دهند، درصدد القای «اسلام یعنی تروریست» به دنیا بودند، آن‌ها به دنبال تحت فشار قرار دادن مسلمانان غرب بودند.

سردار عرب‌پور گفت: حضور سپاه در عراق، لبنان و سوریه نشان داد که مسلمانان دو تفکر دارند، یک عده همان وابستگان به غرب و عده‌ای دیگر، پیروان نظام شیعی هستند.

وی با اشاره به اذعان دشمنان به نفوذ جمهوری اسلامی تا مرز دریای مدیترانه تاکید کرد: آن‌ها آینده را از دست رفته می‌بینند البته ما ادعای امپراتوری نداریم.

جانشین قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه، تحریم سپاه در زمانی که نظام جمهوری اسلامی تحریم است را بی‌معنا دانست و ادامه داد: سپاه از ابتدا تحریم بوده است، البته ما از این غضب اروپاییان خوشحال هستیم و افتخار می‌کنیم که مورد خشم دشمن هستیم، چرا که این نشان می‌دهد که وظیفه خود را به خوبی انجام داده‌ایم.

وی با بیان اینکه امروز هیچ تهدید نظامی علیه نظام جمهوری اسلامی وجود ندارد، گفت: اراده‌ای برای جنگیدن نظامی با این نظام نیست، بنابراین غرب به این اقدامات روانی و دیپلماسی روی آورده است، اما راه به جایی نخواهد برد.

کد خبر 636123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.