بیش از ۸۰ درصد بودجه شهرداری تحقق یافته است

شهردار رودسر گفت: بودجه مصوب سال جاری شهرداری ۸۲۰ میلیارد ریال است و تاکنون بیش از ۸۰ درصد آن تحقق یافته است.

مازیار صفایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بودجه مصوب سال ۱۴۰۱ شهرداری رودسر ۸۲۰ میلیارد ریال است که ۵۲ درصد به پروژه‌های عمرانی و ۴۸ درصد به هزینه‌های جاری اختصاص دارد.

وی افزود: تاکنون بیش از ۸۰ درصد بودجه مصوب شهرداری رودسر تحقق یافته است و بر اساس پیش‌بینی تا پایان سال به‌طور کامل محقق خواهد شد.

شهردار رودسر با بیان اینکه در سال جاری هزینه‌های جاری این نهاد افزایش زیادی داشته است، خاطرنشان کرد: سال گذشته بودجه ۱۴۰۱ شهرداری‌ها بسته شده بود که دولت بعد از آن به یک‌باره افزایش ۵۷ درصدی حقوق ماهیانه کارگران را ابلاغ کرد و این مسئله نهادهایی مانند شهرداری رودسر که سه‌چهارم کارکنان آنها نیروی کارگری و حجمی هستند را در پرداخت حقوق و مزایا با مشکل و چالش جدی مواجه کرد.

صفایی با بیان اینکه متمم بودجه ۱۴۰۱ شهرداری رودسر نیز تهیه شده است، تصریح کرد: امسال منابع دولتی خوبی به شهرداری رودسر تخصیص یافته و این نهاد در صدور عوارض نیز عملکرد خوبی داشته است.

وی تاکید کرد: مدیریت شهری رودسر در بودجه ۱۴۰۲ شهرداری، بیشتر بر اجرای پروژه‌های عمرانی شامل شبکه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی، آسفالت معابر شهری، احداث پارک، توسعه فضای سبز و اماکن تفریحی، توسعه ساحل و ایجاد ارزش افزوده در اراضی شهرداری متمرکز شده است.

به گزارش ایمنا، رودسر در ۷۰ کیلومتری شهر رشت در مرکز استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 636085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.