اجرای طرح لوله‌گذاری فضای سبز بلوار جنت

شهردار زرند از اجرای طرح لوله‌گذاری فضای سبز بلوار جنت خبر داد و گفت: در این طرح بیش از ۶۰۰ متر طول بلوار با استفاده از لوله ۲۰۰ پلیکا بهینه‌سازی خواهد شد.

علی ضیاءالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از اجرای عملیات لوله‌گذاری فضای سبز بلوار جنت خبر داد و اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های شهرداری زرند استفاده بهینه از منابع آبی است، در این راستا این نهاد در نظر دارد با اجرای طرح لوله‌گذاری از هدررفت آب بکاهد.

وی با بیان اینکه در این طرح بیش از ۶۰۰ متر طول بلوار جنت با استفاده از لوله ۲۰۰ پلیکا بهینه‌سازی خواهد شد، افزود: کاهش هدررفت آب، کاهش زمان آبیاری، انتقال سریع‌تر آب به فضاهای پایین بلوار و کمک مؤثر به افزایش سرانه فضای سبز منطقه جنت از مزیت‌های اجرای این طرح است.

شهردار زرند با اشاره به عملیات جمع‌آوری آسفالت انتهای بلوار تختی جهت اجرای رفیوژ میانی، خاطرنشان کرد: این طرح در راستای روان‌سازی تردد وسایل نقلیه، مناسب‌سازی محیط، سیما و منظر شهر و آرامش و آسایش شهروندان در دستور کار شهرداری قرار دارد.

ضیاء‌الدینی گفت: یکی از اهداف شهرداری زرند ایجاد معابر مناسب بر اساس استاندارهای لازم است که می‌تواند در بالا بردن ایمنی، روان‌سازی تردد و سیمای شهر تأثیر بسزایی داشته باشد.

وی با بیان اینکه با اجرای طرح جدول‌گذاری نصب پایه‌های روشنایی این بلوار انجام خواهد شد، گفت: روشنایی این منطقه از شهر می‌تواند به زیبایی شهر کمک کند.

کد خبر 636051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.