سرپرست ستاد ویژه توسعه فناوری نانو منصوب شد

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور «عماد احمدوند» را به‌عنوان سرپرست جدید ستاد ویژه توسعه فناوری نانو منصوب کرد.

به گزارش ایمنا، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور، «عماد احمدوند» را به‌عنوان سرپرست جدید ستاد ویژه توسعه فناوری نانو منصوب کرد.

در حکم معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور خطاب به سرپرست جدید ستاد ویژه توسعه فناوری نانو آمده است: «به استناد تبصره یک بند ۲ ماده ۶ سند ملی توسعه علوم و فناوری‌های نانو مصوب جلسه ۸۷۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی و با عنایت به مراتب شایستگی و تجارب، به موجب این حکم شما را به‌عنوان «سرپرست ستاد ویژه توسعه فناوری نانو» منصوب می‌کنم.

استمرار و ارتقای جایگاه علمی کشور در علم و فناوری نانو، توجه ویژه به توسعه فناوری‌های بدیع با اثرگذاری اقتصادی و اجتماعی زیاد، ارتقای مشارکت نخبگان در حل مسائل کشور با تکیه بر فناوری نانو، حفظ و ارتقای سرمایه انسانی و شبکه خدمات فناوری نانو، ترویج و فرهنگ‌سازی برای افزایش مشارکت ذی‌نفعان در توسعه و کاربست فناوری نانو، توسعه همکاری‌های علمی و فناوری بین‌المللی و همچنین حمایت از نفوذ فناوری نانو در صنایع موجود از مهم‌ترین ماموریت‌های موردانتظار از آن ستاد است.

از درگاه خداوند متعال دوام توفیقات جنابعالی را در پیروی از منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و سیاست‌های دولت مردمی خواستارم.

از تلاش و زحمت‌های جناب آقای دکتر سعید سرکار در طول تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی کرده و از خداوند متعال برای وی آرزوی بهروزی و توفیق دارم. لازم است از تجربه‌های ایشان و سایر همکاران به‌خوبی استفاده شود.»

منبع: ایرنا

کد خبر 636017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.